neděle 11. listopadu 2012

                                            ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉJ(2)                                                                 


   Máte tady zbytek fotek se "Zakončení Fuckin" 
Včera jsem spal teda u té ségry. Říkala mi že příjde kolem 00:00 a přišla až v 10:00 dopoledne:D
Fakt boží.. jsem tam mohl zapařit kdybych veděl že nepříjde.
Ale aspon jsem seděl u facu a na klíně mi seděla kočka vedle pes.. pokuřovalo jsem si a popíjel víno u písničky "Mám se skvěle".
Dneska jdu ven s terezkou:* Už se těším. Máme naplánovanou fotku:D To zas bude:D
Tak.. tady máte ty fotky...                                                                                                                                 







                                      

Žádné komentáře:

Okomentovat