sobota 24. listopadu 2012

                                                     Zasraná Karen.                                                                                    

   Jsem tak nasraný. Docela mám problémy ve škole ohledně chování i když jsem nic neudelal.
Je to na pi**... V pondělí jde mamka do kabinetu a jdu tam s ní. Jsem zvědavý jaké hovna tam bude zase prcat :DDD
Jinak kromě školy se mám skvěle. Zatím mi všechno vychází. Nemám skoro na nic čas.
Takže dělám článek až ted kdy mám volnou pul hodinku.
Jinak fotka je jenom s Denčou a s Míšou..protože tento týden jsem moc nefotil.
Zítra jdu s Terezkou:** Mooc se těšííím:**
A ještě!! Jsem byl na den otevřených dveří  ve Frenu na gymplu.
Nic moc tam.
Pořád je pro mě tom Kostka ve Vsetíně:*******
ZATÍM VY "LOOSEŘI":****                                                                                                                  

                                                       
                                                                                                                                                                                   

                                                         

1 komentář:

  1. http://whatsbrewininsports.files.wordpress.com/2012/01/unclesam.jpg

    OdpovědětVymazat