sobota 10. listopadu 2012

                                       Zakončení Fuckin ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉJ!                                                                


         Takže! :D Včera byl úplně bláznivý den. Šel jsem na den otevřených dveří do Vsetína na Kostku. Je to tam opravdu ůžasné.
Dále!:D Jsem šel nachvilku s Evičkou. Čekala na Naty a chystali se do skejtparku. nakonec se to zvrhlo tak, že jsem tam šel s nima. NIKDY!:D bych nevěřil co se mi tam stane.
jakoo.. pohodičká u ohně.. a najednou se kolem mě skupilo asi 5 kluků a vzali mě za nohy.. a šup do popelnice..a řvali to svoje éééééééééééj:D
Asi po dvou minutách mě vytáhli ja jsem si stoupl.. bylo ticho a já.. ééééééééj:D Morda to byla:*
Marcuuucioooo!!! Evelííno!! nasš nové přezdívky s evkou:D*
Jinak jdu dneska asi psát k ségře. Musím s někým jít ven protože Terka musela hlídat bratra..
A mám jenom jednu fotku.. Kdyžtak až budu mít přístup k další tam je tu přidám:)
Morda den:)                                                                                                                                                            

ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉJ
                                     

2 komentáře: