pátek 7. prosince 2012

                                               LIGHTS:*****                                                                  

        Takže:))
Nejprve jsem chtěl říct že venku je tak neuvěřitelná zima.. že jsem rád.. že jsem venku tak do šesti.
Kdybych tam byl tak do devíti tak bych tam asi umrzl.
Jinak jsem dělala pokusy se světýlkama co mám na okně.
Sice měli být na vánoční stromek ale rodiče koupí další!:D
Jinak jsem už konečně po dlouhé době zadaný:**** Je to miláček:***
Jdu s ní ven   ...  12.12.2012!!
Je to také zajímavé datum.. až magické.
Dneska škola utekla docela dost rychle.
A večer jsem strávil seděním venku u kašny a popíjením Fernetu !Z! a Top Toppicem♥♥ nejlepší kombinace.
Zítra jedu k otci. Doufám že tam nebude zase nuda jako skoro vždycky.
Tak se loučím.. Čaooos:*                                                                                                                            





                                                                                                       .

2 komentáře:

  1. kaare:D a tak zkus si jít ve 3 ráno z akce domů ..v tričku! to je jiná zima:D

    OdpovědětVymazat
  2. :DDDDDDDD taky bych ti přál aby si umrzla!:D

    OdpovědětVymazat