čtvrtek 27. prosince 2012

                                      the best timeˇˇ                                                      


      Takže. Od té doby co jsem napsal článek se stala asi moje nejskvělejší věc.
Konečně se mi splnilo to moje vysněné přání a zrcadlovka je už konečně moje.
Samozřejmě po prvním použití se mi baterka vybil asi za hodinu protože jsem fotil to co zrovna uvidím.
Je to docela těžké na ovládání ale až v tom získám praxi tak to už doufám bude v pohodě.
Před tím než byla moje jsem šel na "zkušební focení" do Štramberka s Evičkou:*
Naučila mě základní věci a tak dále.
No, a dneska jsem byl v Nové Karolíně a tam jsme byli jen tak z nudy. Fotil jsem něco málo rptoe jsem měl asi čtvrteční baterku.
Ale jinak morda:*
Tak se zatím mějte:)                                                                                                                                                      






                                                     
      

2 komentáře: