středa 2. ledna 2013

                                     2013:*                                                                     

   Za rok 2012 se tohob stalo strašně hodně. něco dobré a něco špatné.
Za ty asi 3 měsíce co mám blog se toho stalo docela dost. Dá se i říct že mi blog tak trochu změnil život.
A nebojím se říct že i k lepšímu.
Doud¨fám že bude 2013 ještě lepší než 2012. To bych si moc přál.
Chcu poděkovat těm kteří mě v tom blogu podpořilli a taky chcu poděkovat za 1016 shlédnutí za ty uplynulé 3 měsíce.
Dal jsem si pár předsevzetí ale moc jich nesplním si myslím.
Jinak silvestr jsem si užil naplno. Ohnostroj byl ůžasný. A zase Vánoce,Silvestr, Tohel všechno až zase za rok.
Ale rok 2013 si budu užívat ještě víc než 2012 protože končím devítku tak si chci užít poslední měsíce na základní škole.
Tak si užívejte rok 2013 a zatím se mějte:)                                                                                                  




                           

3 komentáře: