neděle 20. ledna 2013

                                  Forever ill.                                                        

Zase nemocný.
Je to asi z toho, že jsem byl od pěti do jedenácti večer venku.
Ale měl jsem 2 mikiny,2 ponožky,štraple a nevím co ještě.
Ale stálo to za tu nemoc. Byl to tak boží večer. Chci co v nejbližší době zopakovat.
Jak jsem asi před 14 dny viděl v televizi saw1 a pak včera saw3 řekl jsem si že se podívám na všech 7 dílů. 
Tuším že už jsem je všechny viděl ale nepamatuju si obsah. Ale ta logika toho filmu je morda.
Jinak mám domluvené další focení. Tentokrát s "FI KYM":D
Ale vidím to asi až na přespříští týden až se uzdravím.- Protože tedka nemůžu skoro ani mluvit.
No nic. Tak se mějte a užívejte si venku toho mrazu až zítra budete brzo ráno vstávat:):DD                            





                              

1 komentář:

  1. "Ale ta logika toho filmu je morda." ..za tohle ti strhávám 8 zlatých bludišťáků -.-

    OdpovědětVymazat