čtvrtek 10. ledna 2013


                                   I have a dream                                                            


    Poslední dobou jsem strašně moc unavený.
Každé odpoledne spím.
Je to asi tím, že chodím spát v 00:00.
Pořád si říkám že bych mě chodit spát dřív ale nikdy to nejde.
Už mám skoro po písemkách. Strašně se těším na  25.ledna.
To se totiž uzavírají známky a pak druhé pololetí už na to je**  a už se neučím a budu si užívat devítku na plno.
Poslední týden jsem se učil takže nemám žadné fotky takže sem dám starší.
Oblíbil jsem si písničku "I have a dream ft Will iam"♥
Tak dneska to asi vidím na večerní kafčo z Tesca a potom film "Chata v horách".
Zatím se mějte:*                                                                                                                                                           







                             

1 komentář: