pondělí 7. ledna 2013

                   It is the only way to deal with women. Unfortunately, no one knows him.                             


 Daří se mi.Včera proběhlo moje první focení. Fotky dopadly nad moje očekávání.Už mám nápady a domluvené docení s dalšíma dvěma holkama.Začíná zase moje štastné období dá se říct.Fotil jsem táju:* Skvěle se s ní spolupracovalo. Mám rad prostě lidi když je fotím tak když něco řeknu a oni to udělají a né řeknou " né tam nejdu tam je to špinavé" nebo " fuuj tam si nelehnu tam je bláto". Každá fotka něco stojí.Focení jsem zakončil vodárnou.Potom jsem rychle spěchal  naproti evičce a spěchali jsme na autobus do Karolíny.Dalo jsme si posvátné jídlo, nakoupili pár hadrů a jeli domů. Dobré zakončení víkendu.Pondělí, a hned píšem písemku z matiky, ale nedopadla zase tak hrozně.Jsem tak rád že sněží!(znáte ten pocit když vyjdete z baráku a zapomenete si šálu nebo něco co vás zahřeje a nechce se vám tam tak celou cestu do školy mrznete a klepete se?!)Sníh je pro mě v tuto tobu hodně důležitý protože mám v něm naplánováné fotky, a bez něho by to nebylo ono.Tak tenhle den zakončím litry a litry kafe a učením se redoxních reakcí.(Taky máte pocit že více než polovina učení ve škole vám bude v obyčejném životě na ho***?)Tak se mějte a užívejte sněhu:)                                                                                                                      






 

                                         

1 komentář:

  1. Anonymní1/07/2013

    A vubec mi zima nebyla:D:* mimochodem zboznuju tvojí mikinu<3 T.

    OdpovědětVymazat