pondělí 14. ledna 2013

                                  you dont say 

Včera jsem byl  fotit:* Dopadlo to podle mého očekávání.
Fotil jsem Nyny (Nikola).
Docela sranda když stojíš v šatech a skoro bosky ve sněhu.
Dneska to vidím na popíjení čaje "Magic Moments" a dívání se na filmy.
Odpadla nám hodina takže fajně:)
Jinak dá se říct že moje "dobré období" se zase začíná vracet k normálu.
Poslední dobou se mi neděje nic moc zajímavého ale dá se říct, že se mi takový styl života i docela líbí.
Ale po nějaké době už by se to zase mohlo vrátit na zpět.
Učitelka mi řekla at přinesu folie z kabinetu. Tak jsem šel a hledal jsem je tam asi 10 minut a učitelka zakřičela po třídě " No on mi tam snad jí moji svačinku".
Tak zatím a mějte se:)                                                                                                                                             





                                          

2 komentáře:

  1. Anonymní1/23/2013

    Fotky se mi nelíbí a text je v každém článku stejný. Dobré období,špatné období,čaj,chlast,cigára,bla bla. Vzpamatuj se chlapečku ;)

    OdpovědětVymazat