čtvrtek 28. února 2013

Bones

Chci zase svoji šťávu z granátového jablka. Chybí mi.
Dneska jsem byl venku s mojí láskou, potkal pár známých lidí, pá lidí které jsem potkat nechtěl.
Odpoledne se to zdálo nadějné. Sníh tál, svítilo sluníčko, skoro jako jaro. Ale pak k večeru začalo mrznout a moje nadšení bylo pryč.
Asi 2 dny jsem spravoval foťák protože nešlo samo od sebe zaostřit. Stačilo sundat objektiv, vyčistit od prachu a bylo to. Jak snadné, a já jsem hledal způsob 2 dny. Takže nemám žádné fotky. Udělal jsem jenom teď k večeru narychlo pár blbostí, které nemají žádný význam.
A jak vy si užíváte jarní prázdniny?
Nasčuchanou.                         
A ještě bych chtěl doporučit film "Sinister". Moc se hororů nebojím, ale tenhle mě dostal.


Taky jste byli ujetí na androidu? Já si nechal dokonce udělat tričko.


                                       

3 komentáře:

  1. Vidím, že granát je návykový :DD Asi tu šťávu taky zkusím - ono, je originální být na tripu ze šťávy z granátového jablka :DD Obdivuju tvoji trpělivost s opravami, já bych se na to po pár minutách asi vysral (s prominutím) :DD Nejsem technicky založený typ :D A musím říct, že tvoje fotky vždycky přijdou vhod, jelikož jak už jsem psal, zbožňuju "old america style" takže asi tak ;D Prázdniny jsou pomalu v kelu a já je proseděl skoro doma, takže si zase můžu jen rvát vlasy :D

    OdpovědětVymazat
  2. :DDD nejlepší je se fotit za povlečením svojí postele:D Jestli to teda někdo poznal:D Děkuju:) A jinak tu stavu zkus:O Je v tescu. Jestli ti teda nepříjde 40Kč hodně:D mě jo, ale chtěl jsem to zkusit:D

    OdpovědětVymazat