čtvrtek 14. února 2013

Boring..

Je super ve 3 hodiny ráno přemýšlet co dát na blog. Tak jen tak fotíte a potom vás napadne, že tohle jsou přesně ty fotky které jste chtěli.
Dneska jsem musel brzo vstávát, protože jsem šel ke kožnímu. Už asi o páté návštěvě mi řekla že mám používat to samé a že zase za pár měsíců se uvidíme. Nevím, co si mám o tom myslet.

Znáte ten pocit když výjdete po týdnu ležení doma v posteli ven? Je to skoro jak euforie. Ten pocit.
Vidím to tak, že jak dipíšu článek, tak si zapnu televizi, poklikám všechny programy a jdu spát. Nic zajímavého v televizi nebude. Jsem věštec.


 Už se mi zavírají víčka. Tak nasčuchanou.





                                                  

3 komentáře:

  1. děkuju za milý komentář, jsi mým prvním čtenářem opačného pohlaví!:D
    tvůj blog se mi taky líbí, takže i já jsem tvojí čtenářkou:)

    OdpovědětVymazat