úterý 26. února 2013

Cold Shoulder

Dneska jsem byl s Martinkou. Už jsme se neviděli asi tak 2 měsíce,tak jme zase zavzpomínali na dobu, kdy jsme spolu byli každý den. Domluvili si, že spolu strávíme celý týden letních prázdnin u babičky. 
Udělal jsem si nejlepší horkou čokoládu, snědl ten nejhořščí grep a poznal pár nových chutí jako naprříklad 100% štávu z granátového jablka, která byla strašně moc dobrá, ale taky strašně moc drahá (40 Kč).
Šetřil jsem si jí celý den a zbytek dopíjím ted.
Recept na horkou čokoládu: tabulka čokolády (80% bych nedoporučoval,  protože je to pak hořké)
                                           250 ml smetany ke šlehání
                                           špetka skořice
-Čokoládu rozpustíme ve vodní lázni, přidáme smetanu a mícháme metličkou do zhoustnutí.
-Přidáme špetku skořice.
A to je celé. Délka přípravy je tak 5-7 minut. A výsledek stojí za to.
Pořád čekám kdy ten sníh roztaje a až uvidím už konečně tu první sněženku at už můžu chodit jenom v mikině s pocitem, že mi není zima.
 Nasčuchanou.







                                  

9 komentářů:

  1. Setkání po delší době je skvělá údálost, člověk se pak dozví věcí, co ani netušil :DD Kdo už by nechtěl mikinu!? :D U nás naštěstí včera na tu mikinu bylo, takže konečně šla zimní bunda stranou ;D
    Jinak, tu horkou čokáladu zkusím, jestli je to fakt taková ta hustá a totálně dokonalá, tak dneska večer se jí asi upiju :D
    Skvělé fotky, čiší z nich pohoda, ty ledy mě uchvátily :)

    OdpovědětVymazat
  2. MIluju setkání se starými přáteli !!
    člověk ty přátelský vztahy musí nějak udržovat, nuu..
    :))uáá
    !ta horká čokoláda! musim si dneska nějakou udělat!:D:D
    díky za připomenutí,mám chut:D

    www.fashioninmyself.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Potom mi tady napiště, jak vám ta horká čokoláda dopadla:D:) A jinak děkuju moc:)

    OdpovědětVymazat
  4. nevěděla jsem že i kluci vedou blogy, wow :)

    OdpovědětVymazat
  5. mě dost lidí říká že vypadám jako dost jiných lidí :D:D je možný že ti připomínám kámošku :D
    jednou bych chtěla najít člověka kterej vypadá uplně stejně jako já :D:D
    a čokoláda - dělala jsem si jí a byla skvělá :)!! mamce sem taky udělala, a taky si jí chvalila ! -.- :))))

    taky tě sleduju:)

    www.fashioninmyself.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. taky se hrozně ráda potkávám s kámoškama za základky..:D zima je šíleně dlouhá, taky bych už brala mikinu, tenisky a slunce'))

    OdpovědětVymazat
  7. Dlouhá zima:( fakt dlouhá:(:D

    OdpovědětVymazat