pátek 8. února 2013

Trouble.

Dneska jsem naprosto mrtvý. Šel jsem spát kolem 11 a vstával jsem o půl 5 protože jsme jeli na Bukovu horu. Vyhřívaná lanovka,dlouhý kopec,slunce při lyžování, je pod  nulou, co víc si přát.
Sice jsem měl v plánu udělat článek až zítra k večeru ale po shlédnutí filmu "The Sessions" jsem ho musel udělat ještě ted.
Ten film byl natolik dobrý že jsem se rozhodl o něm udělat takovou malou recenzi, aby jste se na něho podívali, protože to moje dvou a půl hodinové čekání než se film stáhne se opravdu vyplatilo.

The Sessions


Film je podle skutečné události. Je o muži kolem 40 let,který se jmenuje Mark o'Brien. Je to básník a spisovatel.Už od mládí trpí obrnou. Je to ochrnutí těla.V jeho případě je ochrnutý, nemůže ovládat svaly, takže nemůže pohybovat svaly svojí vlastní vůlí. Hodně pečovatelů už se na něm vystřídalo. Je věřící, chodí na rady k panu faráři a ten mu vždycky skvěle poradí. Trápí ho že ještě v takovém věku nepoznal ženské tělo. Nemohl se ho dotýkat. Dočetl se o tom pouze v knížkách. Najde si takovou "sexuální pomocnici". Která ho naučí všemu co by měl vědět. Má to v životě hodně těžké. Bez svého dýchacího přístroje, který je velký asi jako rakev, přežije maximálně 3 hodiny.

Na první pohled se vám může zdát film nudný. Ale je velice emocionální a dojemný. Mě osobně dojal hodně.
Skončí to smutně, ale asi to tak mělo skončit. Bylo to pro něho lepší.


  Na levo je filmová postava a na pravo je pravý Mark o'Brien.  

         
                         
   
    
                        



                      

2 komentáře:

  1. Sakra smutný filmy. Ale vypadá zajímavě, nejspíš si ho přidám na můj děsně dlouhej seznam "Chci vidět" na čsfd.

    OdpovědětVymazat