pondělí 11. února 2013

Fuuuuu...          

 
Už od soboty večer mi bylo nějak divně. A v neděli jsem zjistil že mám střevní chřipku. Ještě nikdy jsem neměl větší hlad. Za 2 dny jsem měl jenom banán a půl rohlíku. 
Přijela babička, a ta samozřejmě řekla že už 2 den můžu dort ze zakysané smetany, nojo, prostě babičky.
Volal jsem na skypu a najednou slyším nějaký hluk, tak se podívám z okna a tam ohnostroj. Tak jsem rychle  dával všechny věci z parapetu pryč a vytahoval rychle foták. Stihl jsem pár fotek. Lituju, že jsem nefotil ohnostroj na silvestra. 
Tak jsem jenom rychle skočil zapnout počítač, abych mohl udělat článek a za chvilku zase do postele.
Ps: Dal bych si lassagne:(







                            

2 komentáře:

  1. měl sis nastavit program na focení ohňostrojů:D:*

    OdpovědětVymazat