středa 6. února 2013

Long time

Dnes jsme dostali přihlášky na střední školy. Uvažoval jsem o fotografické. Dneska jsem měl skvělý rozhovor s Romanem (mamčiný manžel) ve stylu : "chtěl bych jít na fotografickou školu" a blablabla a on "ty na to nemáš, tam chodí jenom profesionálové, kdyby si měl alespon nějakou stránku, kde by si dával svoje fotky ,aby ti to lidi mohli zkritizovat." V duchu jsem si říkal jak bych ho nesetřel kdybych mu řekl že mám. Ale nebudu prozrazovat svoje stránky rodičům. Sranda.                                                              

                                           
                                               


                                          

5 komentářů:

  1. Anonymní2/06/2013

    ty rvoje vyrazy marečku!:D ale ta poslední je stejne nejhezčí :)* Tája

    OdpovědětVymazat
  2. Moc díky :))
    Na fotografickou jsem chtěla jít taky. Až na to, že bych nejdřív musela mít našetřeno na pořádnej foťák a potom, že jsem fakticky děsně levá na kreslení, kterýho je tam taky dost. Takže jsem nakonec nikam z gymplu nešla :D Ale tak snad ti to vyjde ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Joj ty si podarený, ďakujem :) Tiež som ťa followla. :3
    Hahaha. Prepáč, musela som sa sarkasticky zasmiať. :) Ide o to, že tiež som chcela ísť na fotografickú a tiež mi povedali skoro to isté. A ešte že to nikam nevediem. Tak od septembra budem všetkých nenávidieť na gymnáziu. Ešteže existuje spravodlivosť sveta. :) Ale ak nebude u teba nejaký väčší problém, choď tam a ukáž že na to máš. Choď za svojim snom. :)

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji!♥ máš naprosto skvělý blog!)) rozhodně potřebuješ víc pozornosti:)) p.s. čím starší tím hezčí:) sluší ti to a si opravdu hezký:))

    OdpovědětVymazat