pátek 22. února 2013

Nothing is more boring than the truth.

Fotky s Tájenkou, vodárna, běhání po zasněženém poli s pocitem, že vám není vůbec zima  a čekáte na jaro, aby jste už konečně mohli nosit svoje nově nakoupené boty.
V pondělí přijede moje láska. Budu si užívat prázdniny jak jen to nejvíc jde. Víkend strávím u otce. Pojedeme na hory. Takové dobré odreagování po dostání dvou čtverek a dvou pětek. Zapomenete na všechno.
Miluju sníh jenom v té době, kdy na něho svítí slunko a nebo když pomaličku večer padají sněhové vločky.
Taky už chcete konec školy a léto? A každodenní procházky někam do pryč? Nemůžu se dočkat.
Zjístil jsem, že v osmnácti pojedu s Míšou, a Filipem na "akci" do Belgie. Pochybuju, že se to splní ale musíme doufat. Tady máte odkaz,kdyby jste se chtěli na to video kouknout. Musí to být neuvěřitelný zážitek.
" http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UWb5Qc-fBvk "
Tak se mějte a nasčuchanou:*









                 

18 komentářů:

  1. hahahh, ta prvni fotka je super a maš boži bundu!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ja by som mala prestať slintať nad fotkami tohto typu, už som s tým fakt trápna.
    Také známky, matka ma sťahuje z kože za dvojky! Ale hory hej hory to je moje (+ sánky, yeah, vždy vrazím do stromu a rozbijem si rám na brýlach, no komu na tom záleží, keď je okolo toľko bieleho peria, zmrznutého?!). :D
    Belgicko? Hm, o tom sa teraz učíme na Geografii aj keď tam tomu musíme hovoriť Benelux čo mi znie skôr ako vysávač.
    Donesieš mi odtiaľ čokoládu a čipky? Vraj tam sú super klobúky z čipiek.

    OdpovědětVymazat
  3. Není to trapné.. potěší to:):D Tak mamka to bere už v pohodě, když je to druhé pololetí. No jestli se do té belgie dostanu tak si piš že ti něco dovezu:*:D Jo:D taky mi to zní jako vysavač:D Belgie zní tak více efektně:D

    OdpovědětVymazat
  4. Hm, tak som rada ono ja slintám nad každou prkotinou (ale konečne toto sú poriadne FOTKY!) takže sa potom cítim troška divne (puberta je des). x)
    Mojej je fuk to 1. a 2. polrok to už ma ide zahlušiť za dvojky zo všetkého (pričom vie, že som idiot na matematiku, po nej). Takže mám teraz doma parádne obdobie. ;D
    Veľmi pekne ďakujem. Ono čokoláda a čipky to je to jediné čo som si zapamätala z celej hodiny a ty tam ideš, prečo to nevyužiť, všakže? :D (ja beriem všetko akoby to už bolo, je to výhodnejšie, skús to)
    Belgie je krásna, česky znie všetko...áno.
    Je to (akoby nestačilo, že sa neviem vykoktať, keď rozprávam)..má to šmrnc.
    Belgicko - more, vietor a troška tvrdší názov. No a Benelux (predstavuvím si niečo so značkou Electrolux!) nekomentujem. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosímtě:D Když píšeš na blogu, že píšeš i česky tak mohla by si ten další koment napsat česky? Strašně mě totiž zajímá jak to zvládáš a já jako správný "češtin" tě opravím:DD Sranda:D Ale ta akce v té Belgii " Tommorow Land" je tak boží, že bych tam jel klidně i 4526 milionl hodin abych se tam dostal. Ten zážitek musí být dokonalý:O:3

      Vymazat
    2. Jo, to víš. Je to se mnou těžký, protože já neumím ani gramatiku vlastního jazyka, takže to kombinuji jako totální magor a pak to prí (podla učitelky slovenštiny) vypadá tak otřesně jako když se Maďar snaží naučit slovenskou básničku. Jo, chci moc psát česky jen ty vaše debilní blůstky nad "r" (u nás se tomu říká "mäkkčeň a teď mi to vypadlo, jako vše...), to mně zabíjí. Tohle zní fakt divně, už toho nechám, ano?
      (já vědela, že tohle mně jednou potká, ale že tak brzo...nekdě dělám chyby! já to vím a desně mně (< v tomhle dělám chybu určite v tomhle!) štve, slušně řečeno)
      Já tam chci jíť autobusem. I do Amsterdamu to je můj sen. Chci jít do amsterdamskýho Mekáče, a seberu ten svůj krám (chci zrdcadlovku s makro objektivem. Makro objektiv chybý) a nafotím to. Hezky (česky? :D) Skvělý, těd než si odvyknu, od češtiny, že jo? :D

      Vymazat
  5. Tyjo:D Na to že si Slovanda:DDDD tak to zvládáš nad moje očekávání:D Pár chyb tam bylo ale né v gramatice jenom v háčkách:D jo vím (řeřicha, řepa, řvát)Jak jsem byl malý tak jsem měl problém říkat "ř".. znělo to jako "žch" :DDD Ale ještě že jsem se to odnaučil:D Jo a chi se tě zeptat proč nemáš na blogu svoje fotky?:O Hledám hledám a damé eura a tak:D zkus vyfotit i svůj obličej:D si jak paní "X":DD

    OdpovědětVymazat
  6. ďakujem, odhadujem, že mám jednotku (s mínuskom alebo bez mínuska?). :D
    Houby, "X" skôr "G." ;D
    Môj tieň nestačí, hej?
    A fotky budú. Akurát dnes som sa odfotila (samozrejme, ako blbka v kúpelke no už aspoň viem, prečo sa ľudia fotia v kúpelke, je tam super svetlo)a pekne čiernobielo. Zbožňujem čiernobiele fotky v miere takej až je to nezdravé...

    OdpovědětVymazat
  7. Taky si ujíždím někdy na černobílých fotách:D zasloužila by sis 1+!!:D Už se těším:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja 24 hodín denne ale aby sa nepovedalo fotím farebné a macro...napríklad ohorky z cigarieť, psie obojky a prkotiny všetkého druhu.
    Neteš sa, skôr ťa to vydesí (ja sa na sebe rehocem ťakže som si istá, že u zvyšku ľudstva to spôsobí mierny šok..nebrať ma vážne, radšej. xD).

    OdpovědětVymazat
  9. Tomorrowland, to chceš :DD
    2 poslední fotky jsou nejlepší! :))

    OdpovědětVymazat
  10. Fotky typu "the old america" jsou nejlepší :D povedené kousky ;D Sněh ať táhne někam ...... , nenávidím cestu půlmetrovým závějem na nádraží a pak zase z nádraží! Fuck! Ten pocit uvolnění na horách ti upřímně budu závidět. Já v nich žiju a to už se ten blažený pocit vytratí někam do neznáma :P

    OdpovědětVymazat
  11. Vieš čo, tá posledná fotka sa mi mega páči!

    OdpovědětVymazat
  12. wow, skvělé fotky! Jak už bylo řečeno několikrát přede mnou, hlavně ta poslední je úžasná ^^

    http://sweetenyourtea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní2/24/2013

    Yeah!! fajne to fotky:D:** Tája*

    OdpovědětVymazat