neděle 24. února 2013

sometimes you just have to piss in the sink

Na horách to bylo dokonalé. Sice jsem zmrzl, ale napravila to horká vana. (Máte rádi více vanu nebo sprchu?).
Přišly mi nové boty (Nike Air Jordan).
Přijela babička, takže zase tuna sladkostí. Už jsem si zvykal žít bez sladkostí,asi to opět nevyjde.
Už mě zase potěšilo, že sněží a že nebude břečka a přes noc to zase začalo tát a znova jsme u břečky. Pořád do kola.
Taky tak milujete toffifee?

                              


                                      

9 komentářů:

  1. Mám rada sprchu, z ktorej si nakoniec urobím vaňu. ;D
    (a musia tam byť malé hračkárske lodičky, a foťák aby som odfotila lode + pri mne aspoň 2 knihy inak by som sa nudila)
    Babky mám preto rada. Taký normálnejší Mikuláš rodiny.
    Toffifee som milovala potom som sa tým raz úplne prežrala a teraz ho jem iba, keď ma niekto donúti. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já vždycky ve vaně relaxuju a jenom tak přemýšlím:D
    Já jsem se ho ještě nikdy nepřežral, ale jednou sipamatuju že jsem sníst bez zapíjení paralen, tak jsem si ho narval do toffife a ani jsem ho tam skoro necítil:D

    OdpovědětVymazat
  3. Paralen v Toffiffee...a nebol cítiť. No dobre to je to jediné, na čo by ma nahovorili v súvislosti jesť Toffifee (aj tak hlcem lieky bez zapíjanie takže žiadne Toffiffee, no je pravda, že to niekedy fakt zachutí aj mne...potom je prúser, keď sa minie:D).
    Vo vani sa mi zle premýšľa. Často zabúdam na čo som myslela lebo sa tam relaxuje až príliš dobre a nakoniec sa cítim ako zdrogovaná a asi aj tak vyzerám...(čo som podľa rodičov teraz permanentne).

    OdpovědětVymazat
  4. Vždycky když jsem u babičky, musím se u ní koupat - nemám to proto rád, protože je to častěji, než je nezbytně nutné, tím ovšem netvrdím, že mi není zima a proto se nekoupu, ale mám radši masáž pomocí trysek. Toffife? To neznám, já jím kedlubny ! Nice blog ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní2/24/2013

    Marečku ty tvoje boty! oboje je už ted zbožňuju!!<33 Tája*

    OdpovědětVymazat
  6. Preferuju sprchu, jelikož já pomalu nejsem schopný se dokopat ani do té sprchy, natož napouštět vanu :D Ale když se vrátím z basketu, tak si i tu vanu dám ;D Vidím, že všude v republice vládne břečka, takže viva všem, co nosí letní boty jako já a předpokládám, že asi už i ty :D Žlutá je dobrá, barvy mám rád ;) A taky musím uznat, že všechny babičky jsou stejné :DD Toffife je jejich účinnou zbraní :D

    OdpovědětVymazat
  7. Frugo foreva :DD ale už ho maj myslím za plnou cenu :DD
    a no, raději sprchu :D
    a ta břečka je pěkný keklíčko :D

    OdpovědětVymazat