pondělí 18. února 2013

♥                                         

Včera jsem byl venku s Terezkou. Jako vždy to bylo úžasné,dokonalé,kdybych to vyjmenovával všechno tak bych tu byl až do rána.
Vlastně dneska jsem šel spát o půl čtvrté ráno. Nevím co mě to popadlo, ale vůbec se mi nechtělo spát. Znáte ten pocit, když nemůžete večer usnout a ráno jste rádi že dojdete do školy?
Dnešek zabalím u filmu "SEDM". Je to na ČSFD (Československá filmová databáze) v žebříčku na 6. místě. Doufám, že to bude stát za to.
Taky hrajete "poua"?. Já ho žeru.


                             



                                         


            

3 komentáře:

  1. hezký fotky :)
    jinak POu mě omrzel :D
    a film SEDM je dokonalej, viděla jsem ho nedávno a i když jsem se trochu bála, tak se mi strašně líbil :) dokonale propracovanej !

    OdpovědětVymazat
  2. hahaa, ja jsem v pouovi level 85:*

    OdpovědětVymazat
  3. POUa už nehraju, přestal mě jaksi bavit. A jelikož mi bylo líto v jakém stavu ho nechávám, tak sem ho odinstalovala :D

    OdpovědětVymazat