pátek 8. března 2013

continuation

Tady  máte pokračování minulého článku. Gify trvají docela dlouho takže je tu dávám až ted. Tak tady máte:) 









                                          

18 komentářů:

  1. Ten 4 a poslední!!! parádní! všechny jsou super.Konečně jsem našla kluka s dobrým blogem!! :)) A já vím já vim ...to tričko je pánský,ale když prostě já mám radši ty pohodlný a ten nápis se mi taky líbil :D A díky za typy!!! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Sakra - krutopřísnopotrhlobožanskoúžasněmaxitoplibový !!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Keď už si myslím, že zaspávam objaví sa tu toto a ja vybuchujem...záchvaty smiechu sú strašné a nedajú sa zastaviť. Super. Nezaspím. :D Úžasné gify.
    (ten štvrtý, o tom sa mi bude snívať v nejakej mojej fantasmagórii)

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy si neviděla chodit slepici nebo co? -__-:D

    OdpovědětVymazat
  5. Třetí a čtvrtej jsou naprosto nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  6. První dva mi přinesly až nostalgický pocit, netuším proč, ale je to tak, každopádně ti za něj patří dík, velmi povedené gify! :DDD Upřímně ti v jednom závidím - tady si lidi tu travičku radši zahulí, než aby se po ní váleli (špatný to svět, ve kterém žiju) ale co nadělám, aspoň ty užívej života ;)

    OdpovědětVymazat
  7. ty gify jsou božský))

    OdpovědětVymazat
  8. Výborné, výborné... :D

    (PS: menší změna, místo http://sweetenyourtea.blogspot.cz/ jsem tady >> http://sillyopinions.blogspot.cz/)

    OdpovědětVymazat
  9. Dík za informaci:D:) A jinak děkuju všem:)

    OdpovědětVymazat
  10. Zrovna teď jsem je viděla na jinym blogu :D
    Jsou skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  11. tak dokonalé gify som dávno nevidela!:)

    OdpovědětVymazat
  12. no tak to mi zlepšilo náladu:))♥

    OdpovědětVymazat
  13. úplne skvelé gify,podarené :)

    OdpovědětVymazat