neděle 10. března 2013

Frugo,frugo,frugo

Už asi 2 týdny jsem hledal v Kopřivnici "Frugo". Nebylo nikde k nalezení. Pak jsme jeli do Polska. Koupil jsem si tam spoustu nových a užitečných věcí. A najednou se dívám do jednoho regálu a tam 4 druhy fruga. Myslel jsem že tam přes celý auchan zakřičím " Konečněěěěěěě". A další plus bylo, že ti stálo po přepočtení 10Kč za kus. U nás to stojí 25Kč za kus. Novou společnost mi dělá květina "Cykas". Je super.Připomíná mi i trošku kaktus. Možná to bude tím že píchá:D. Taky milujete kaktusy?
Dneska jsem byl celý den u babičky a pomáhal na baráku. Na vesnici je nejlepší to, že je všem jedno kdo co má na sobě a když třeba vyjdete s otrhanýma hadrama, tak vás nikdo nebude zařazovat  do skupin : bohatý - chudý. A proto to tam tak miluju. Tak se mějte.
Nasčuchanou:*








                             

17 komentářů:

  1. JE fakt,že v Polsku mají všechno o dost levnější! Taky si tam občas zajedeme...Já na vesnici bydlím a zase bych chtěla vypadnout do města..když si tam dlouho tak to taky není nic moc:))

    OdpovědětVymazat
  2. Som pozadu. Čo je to Frugo a kde to zoženiem ("Nehovor Poľsko, nehovor Poľsko...")? :D
    Kaktusy sú v poho len im každý, každý dáva mená. Čo nechápem ani ja.
    A hej, zbožňujem, keď som u babky. Môžem vyliezť v budne a pyžame nikto to nemá za zlé.
    xD

    OdpovědětVymazat
  3. Frugo je prostě stáva lisovaná z pár druhů ovoce a do každého druhu je přidané jedno tropické. Je to moc zdravé:D a jiní to sehnali V tescu:D Ale mě se na to nikdy nepodařilo narazit:D

    OdpovědětVymazat
  4. Asi to nebolo správne Tesco, nájsť správne Tesco je totiž základ úspechu (i keď ja sa stratím v každom). :D
    Extrémne zdravá vec, na ktorú som dostala chuť. Divné. Už to len ísť kúpiť a skryť pred častou rodiny pozostávajúcou zo sesterníc...tie by nehovorili o ničom inom len o zdravej výžive a vitamínoch. (som tu jediná, čo sa napcháva McDonaldom bež výčitiek?! :D)

    OdpovědětVymazat
  5. Martinka :33/10/2013

    Káámo :D Nevěřím, žes to sehnal. Pěkná práce :D A ta kytka je pěkná, ale nemá to na kaktus.. přece víš, proč jsem ti je kupovala ne? :D

    OdpovědětVymazat
  6. beatles:33 Jak jsme procházeli celé tesco:DDD Jo, nedá se zapomenout:*:D

    OdpovědětVymazat
  7. fakt je to frugo také super? asi ochutnám, každý o tom básni :D super triko inak:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to to nejlepší pití:333 děkuju:)

      Vymazat
  8. Frugo je nej pití :)
    Jo na vesnici je to děsně fajn. Všude klid. Nejhorší jsou ale ty drbny :DD

    OdpovědětVymazat
  9. "Frugo" jsem ještě nepila :)
    kaktusy nijak zvlášť nemiluju, ale když máš radost! :D
    co mám na sobě neřeším ani ve městě, myslete si co chcete! :D
    nasčuchanou:)

    OdpovědětVymazat
  10. taky se nestydím po vesnici chodit v zebrovaných gumákách:D frugo sem si taky v polsku koupila, ale pořád leží ve špajzce- nějak se toho bojím:D

    OdpovědětVymazat
  11. Vůbec se toho neboj:D A zkus to ještě dneska:33 Je to mega:3 Z 6ti už mám jenom jeden:D a to za 3 dny:D

    OdpovědětVymazat
  12. ok, dám si:D jinak stáhla sem si 3D akci do photoshopu))

    OdpovědětVymazat
  13. Na poslední fotce máš skvělý tričko :). A Frugo vypadá dobře, poslední dobou slintám po slazenejch džusech a podobně, takže mi to přijde chutný i na fotce :D.

    OdpovědětVymazat
  14. Frugo som nikdy nepila, je možné že na Slovensku ho vôbec nemáme a tričko beatlest <3 ukradnem Ti ho! :)

    OdpovědětVymazat