čtvrtek 7. března 2013


Heads will roll

Neuvěřitelně jsem si oblíbil písničky z projektu X. Znáte ten film? Jestli ne, tak si ho stáhněte. Je to ten nejlepší film. Mám asi milion nejlepších filmů, ale to není podstatné. 
Včera jsem si udělal premiéru pikniku. Měli jsme mít spoustu skvělých věcí, které se nakonec nevzali (Fondue). To je ta nejskvělejší věc co znám. Ale stejně tam bylo nejvíc jídla co jsem kdy na dece viděl.
Dneska budu asi jen tak sedět doma u filmů a hodně jídla. Mám hlad. Mamka mi zapomněla dát peníze na svačinu. Příští týden má být zase mínus a má sněžit. Chudáčci sněženky zmrznou. Už jsem byl tak štastný, že můžu chodit v mikině a nebo v jarní bundě, ale vidím to zase zpátky na zimní. Nesnáším počasí. (Divná věta).
V sobotu jedu do Polska. Sice jenom na nákupy, ale vypadnu alespon na chvilku z Česka.
Tady máte odkaz na tu písničku z "Projektu X" ..... http://www.youtube.com/watch?v=umAL-6-j1Ew&list=LLLbwq9hQkOvwpr6OWKBhRjQ .... 
Tak nasčuchanou:*





Nebrečím doopravdy


Inteligentní fotka
                               

8 komentářů:

  1. Já nevím, mně by asi zmrla "prdel" :D (to mi zmrzne i tak, podle té předpovědi) Jen jedna rada jo? Svačinu si připrav doma, je to chutnější, zdravější a jednoznačně levnější ! :D (pití si koupit můžeš!)

    OdpovědětVymazat
  2. Pikniky sou super!! :)) To Polsko ti závidím.. nejradši bych vypadla taky někam daleko!!! A pokud máš milion skvělých filmů v zásobě,tak mi klidně můžeš dát nějaké typy...já sem s filmama v koncích :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ts, Poľsko (trpím nevysvetliteľným averzom voči poľskému Tescu), tam to nemám rada. Vlastne neviem, čo si o Poľsku myslieť. Divný štát...celkovo divný niečim nepopísateľným. (sme sa zase raz dozvedeli) Nabudúce si to nasmeruj na Slovensko. :D
    O počasí mi nepíš, nepozerám správy takže sa nemôžem naštvať a ani ti veľmi neverím. Je jar a basta.
    Ten film nepoznám. Mám 1200 najobľúbenejších filmov. Toto by mohol byť 1201. najobľúbenejší...nič nie je lepšie ako Pulp Fiction. Za tým si budem stáť do konca života (ešte 13 bolo fakt fasácké, ten koniec milujem alebo Hanební pankcharti to bolo moje obdobie 2. svetovej vojny a tak...potrebujem ešte nejaké nové filmy, pokojne aj staronové, filmové večery o 4 ráno sú totiž skvelé!)

    OdpovědětVymazat
  4. Nebyl zima:D byla pohoda:D a já mám polsko rád:D Všechno levné:D

    OdpovědětVymazat
  5. Poľsko...no hej, všetko tak akurát (a majú tam super hrubé zápisníky, čo u nás nie je). Aj tak to tam nemám rada (lebo je to jediná krajina, v ktorej sa stratím vždy). Jediné čo môžem sú ich cukríky (vždy ma nútia to kúpiť po balíkoch)...xD

    OdpovědětVymazat
  6. ten film je fajn, ale písničky mi extra dobré nepřišly :D
    miluju banány!

    OdpovědětVymazat
  7. Už jsem o něm slyšel, takže si ho určitě stáhnu ;D vidím, že ztráta období "nošení mikiny" nás bude oba mrzet :DDDD takže cituji tvou větu "nesnáším počasí!!!!" :DD

    OdpovědětVymazat
  8. Už pikniky jo? :D To mi připomělo, že mám hlad :D

    OdpovědětVymazat