neděle 24. března 2013

I Could Be The One

Víkend jsem strávil u otce. Myslel jsem, že to bude nuda, ale opak je pravdou. Procházka se psem,pizza,domácí štrůdl, největší ušanka.
Školu máme jenom do středy takže pohoda:) Ve středu venek, ve čtvrtek focení, v pátek flákání, v sobotu volný ségřin byt - takže party alone hard,  v neděli venek, a v pondělí výlet s rodičema. Jaký máte plán vy na Velikonoce?
A jaký druh pizzy máte nejradši? Já osobně Hawai :3
Další článek tady budete mít ve čtvrtek po focení "Nyny":)
Tak nasčuchanou:*







                                     

19 komentářů:

  1. Máš dokonalý oči:33
    Jo, taky jdeme jen do středy:DD To asi každej:P
    Já budu chodit ven, hlídat bratránka..
    Já mám nejradši obyč. šunkovou, na Hawaii mi nechutná ten ananas:X :DD

    OdpovědětVymazat
  2. hah :D já mám nejradši nějakou s černýma olivama! a toho psa chci vidět i zepředuu!

    OdpovědětVymazat
  3. My máme prázdniny jenom ve čtvrtek a pátek myslim :) Já mám nejradši pizzu Vyžlovku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vyžlovku?:O:D jo a děkuju:)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky bych dal nějakou party hard. Udělej nějaké crazy fotky! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Máš prostě mega oči :3
    je mi jedno, jaká pizza. Vždyť je to pizza :DDDD
    doufám, že budou skvělé Velikonoce!

    OdpovědětVymazat
  7. Nějakou dobu tě sleduji a oficiálně jsem se rozhodla! Budeš můj první oficiální bloger, kterého budu sledovat =) Na fotky se těším =) A pizzu mám prostě ráda dobrou =D Velikonoce z velké části budu trávit u sestry =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé ty si hodná:) To mě potěšilo:)

      Vymazat
  8. K té Tvé poznámce, ano je =D Ovšem ne, když se z toho pokaždé restartuje pc =)) Už jsem doma a mám i tenhle luxus =) Užij si Velikonoce =)

    OdpovědětVymazat
  9. Oh, tak teď jsem poprvé narazila na českého blogera, super! :) Je fajn vidět blogovat i kluky. Hawai je taky moje oblíbená, ještě s Primaverou :D. A velikonoce? Nevím, asi je přečkám někde v azylu u mých kamarádek :D.

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju ty tvoje fotky! Vždycky úplně nestačím zírat co přidáš, jsou tak, ehm... to slovo... dokonalý! :3
    Ta pizza? Uh, asi Hawai a pak tak nějak různě :3
    A Velikonoce? Zamknu se do pokoje a do roka seschnu -_- n___n

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nseschneeš:3 beztak tě někdo omrská:D A jestli ne, tak si tam osobně za tebou dojedu já a zpráskám tě já -__-:DDD a jinak mě to moc potěšilo:) děkuju:)

      Vymazat
  11. Skvělé fotky. Ta první čepice je úžasná! :) A Hawia taky zbožňuju.

    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  12. Velikonoce nesnáším, doufám, že mi letos vyjde být mimo domov! :D
    jinak jako vždy suprový fotkyyy:)

    OdpovědětVymazat