sobota 2. března 2013

Mac life

Mac Donald na snídani, Mac Donald na oběd, co víc si přát. Jak už jste možná uhodli, tak jsem byl v Ově.
Měl jsem v plánu si koupit jenom jarní bundu ale koupil jsem si : Jarní bundu (baseballovou) Tričko (Please stay cool thank you) a tričko (Kiss my a je tam pavián s vystrčenou prdelí:D) a náramek (Mustache).
I když jsem vstával v 6:00 abych všechno stihl, tak se to stejně vyplatilo.
Nejlepší pocit je se procházet sám v prázdné Karolíně, kde jsou ještě zavřené obchody.
Celou dobu bylo teplo a svítilo slunce. Ideální počasí pro mě. Konečně je teplo! Moje modlitby byly vyslyšeny.
Pak jsme jeli domů,svítilo mi do obličeje slunce a poslouchal jsem "Something in your eyes" 
-http://www.youtube.com/watch?v=jXxR7HmJu-I
A ted píšu narychlo článek, a ve 3 zase valím ven.
Tak nasčuchanou:*

Takhle většinou vypadám po ránu. Nic zvláštního.






                                 

17 komentářů:

  1. Ten hrníček nemá chybu! :D Stejně jako "Don't mess with The Stache" A samozřejmě skvělé úlovky. :))

    OdpovědětVymazat
  2. super fotky;)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. taky jezdím s holkama do Karolíny a protože se nám nechce vlakem jedeme v šest autobusem a hodinu bloudíme po Albertu než otevřou zbytek:D a máš boží mikinu'))

    OdpovědětVymazat
  4. to se někdo měl:P
    Já pofrčím kupovat bundu asi na konci měsíce. Ta mikina je tuctová!:)

    OdpovědětVymazat
  5. V "H ehmku" :D mají nejlepší věci. Tam jsem koupil tu mikinu. A hlavně tedka tam mají docela slevy. Takže tam jedte co nejdříve:D

    OdpovědětVymazat
  6. Já brázdím obchody spíš ve Zlíně a musím uznat, že byť jsem kluk, tak s partou lidí se dá i nakupováním užitečně zabít den :D Předpokládám, že to musel být fakt skvělý den, fotky mluví za vše ;D A taky musím uznat, že máš styl - to triko je, no jak se to řekne, boží! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jít nakupovat s přáteli je nejlepší. Je to i takové uvolnění. A díky:):D

    OdpovědětVymazat
  8. moc pěkný fotky :)
    co víc si přát než Mac Donald na snídani, Mac Donald na oběd?:D cokoliv! v Ově muselo být ale fajn :)
    to tričko s paviánem jsem už několikrát viděla, je skvělý :D
    nejen tvé modlitby :))) jen ať se ještě oteplí!
    letím si poslechnout tu písničku, nasčuchanou:)

    OdpovědětVymazat
  9. ty jo super! chci tě znát :/ :D:)
    trička super, náramek super, všechno supeeer!:))
    jíš zdravě docela, co?:D:D:D

    www.fashioninmyself.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Taky to miluju, když svítí slunce, jsme tak ráda, že už brzo bude jaro :)) a ten hrnek je sakra dobrej!

    OdpovědětVymazat
  11. joo chci tě znát, seš sympaťák :)):33
    no a co :DD
    a děkuju:)*

    www.fashioninmyself.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Karolína je super, když tam není moc lidí :) A fotky jsou super, hlavně ta poslední!

    http://sweetenyourtea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat