úterý 12. března 2013

Mcennedy

Tento týden mám naplánované jenom prosedět u počítače s pocitem, že lidi venku mrznou  a já tu sedím v teplíčku. Nevím jestli mám nějakou vadu, ale poslední dobou nemůžu najít nějaký dobrá film, který by se mi líbil. Vždycky se někoho zeptám a víceméně vždycky to byl super film. moje nejoblíbenější filmy jsou asi : Sedm, Věčný stín neposkvrněné mysli, Nedotknutelní, Mé druhé já, Koralína a světa za tajnými dveřmi (Je to kreslené ale opravdu jsem se u toho bál). Za chvilku se jdu dívat na Amélii z Montmartu. Doufám, že to bude dobré, ale všichni o tom mluví jako o skvělém filmu tak budu doufat. 
Poučím se ještě do fyziky a zase usnu kolem půlnoci. Uvažoval jsem, že si udělám muffiny, ale nevím ještě jak se mi bude chtít. Trochu si ujíždím na videích jak jsem byl malý a točil s kámoškou různé blbosti. Tak tady to máte v gifovém podání:D Jo byl jsem krasavec.  Tak se mějte:)
Nasčuchanou:* 





                                      

23 komentářů:

  1. :DDDD to je parádní!!! když jsem byla malá,tak jsem taky točili různá videa.::D radši už si to ani nepouštím..Bych z toho měla trauma.

    OdpovědětVymazat
  2. to prvé gifko je skvelee:-D
    a takisto aj amelia,fakt dobry film!

    OdpovědětVymazat
  3. Já si to vždycky pouštím, když si chcu zvednout náladu nebo tak:D Jo děkuju:)

    OdpovědětVymazat
  4. rozkošné GIFy
    v teplíčku si to parádně užij:)
    Nedotknutelní je super film! a Amélie z Montmartu mě nijak zvlášť nezaujala..
    užij si fyziku :X a muffiny určitě udělej! třeba jen z mikrovlnky, ty jsou hned

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Tcha, Amáliu mám tiež v hľadáčiku, je to až nechutne optimistické tak si to pozriem. Sedm nepoznám iba 13 :D no a Koralínu už chcem vidieť od doby čo mi bežali v telke na to maďarské upútávky.

    Videá z detstva takého kde som aspoň ja nosila vrkoče a mala veľa pieh na ksichte. Tie sú super. Mám ich asi 20 a keď si to pozerám musím sa rehotať.
    Tie gify sú úžasné. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Muffiny jsou nutnost. Máš prázdniny? Jestli jo, tak Ti závidím i nezávidím. Zavidím ti to nicnedělání, rád koukám do blba a nic nedělám. Na druhou stranu, lépe se to dělá venku, když je teplo - to je důvod nezávidění. A jestli jsi doma, musíš přidávát častěji posty !!! MUSÍŠ ! To je blogerský zákon o prázdninách :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já si dneska dělal pizzu, není nad to si doma něco kuchtit;))
    Ta poslední! :DD

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám ted takové období že moc nenarážím na dobré filmy a to je divné a nebo mě spíš nebaví něco nové ho hledat :D takže si radši zalezu do temnoty a pustím si po stopadesáté Amálii ..tu miluju! a Koralínu taky četl jsi knížku? no...Je taky bezva, Gaiman je bezva. :)

    OdpovědětVymazat
  10. knížku jsem si nečetl ale chystám se na to:3

    OdpovědětVymazat
  11. Super gifka:DD

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Super gify, a dnešní týden trávím taky hezky v teple :D. Už aby bylo jaro... :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ty tvoje gify jsou prostě supr :D

    OdpovědětVymazat
  14. tak toto sú naozaj bombastické gifká!!!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  15. Eternal sunshine of the spotless miiiiiiiiind! jej máš super vkus filmový! :) a inak asi sa fakt neostrihám, ráno som bola pevne rozhodnutá, že hej a s pribúdajúcimi hodinami som si to asi postupne rozmyslela..:D

    OdpovědětVymazat
  16. Martinka :33/20/2013

    Tak ty jsi mrtvý :D

    OdpovědětVymazat
  17. haha, to je super. musim neco podobneho brzo zkusit.

    OdpovědětVymazat