úterý 19. března 2013

Rain,Snow,Rain

Dneska pršelo,sněžilo a pršelo a sněžilo zároven. Co se to děje.:D  Dneska jsem byl poprvé asi po 2 letech v obyčejných riflích a ne v těch barevných. Docela nezvyk. Ale když konečně přišly z firmy, kde mi to spravovali, tak proč toho nevyužít. Tento týden asi nikam nepůjdu, protože v takovém počasí nemám náladu a ani chut někam chodit. Dodíval jsem se na film " Pulp-Fiction - příběhy z podsvětí." Je to 3.nejoblíbenější film na ČSFD a fakt stál za to. Je to něco podobného jako "Kill Bill". Mám rád takové filmy. Jinak do Štramberka jsem nešel s Nyny, ale s Kikinou. Tak tady máte pár fotek.
btw- Není lepší strávit večer s kamarádkou a zpíváním karaoke "OOOO SOLE MIIIOOO".
   







                                        

13 komentářů:

  1. U nás svietilo slnko, cez to snežilo a mňa už ide poraziť. :D
    Tse,...mám iba jedny farebné gate *zvesí hlavu*...ale dobre.
    Pulp Fiction! Tcha! (stále o tom hovorím a tuto to je!:DD ani si nevieš predstaviť ako ma to potešilo)
    A...na tých fotkách nevyzerá...že by bola zima. Hmmm. Aj tak by ma von nikto nevytiahol.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý fotky! :)) u nás ndeska svítilo sluníčko :) bylo by to super,kdyby včera nenapadalo sněhu po kolena..takže dneska jenom břečka :(

    OdpovědětVymazat
  3. Konečně někod kdo pul fictin zná:3333 Byla zima, nebyla zima,:D střídalo se to:D:33 U nas je hnusně:(

    OdpovědětVymazat
  4. U nás včera sněžilo jako kráva a dneska nehorázně pražilo slunko, tak je to skoro dole! :DD
    Máš boží mikinu♥:33

    OdpovědětVymazat
  5. No ani nemluv, když si představím konec šk. roku:) Snad se ještě někdy sejdem, hodně nás bude jezdit do stejného města na střední, tak aspoň něco:):3

    OdpovědětVymazat
  6. ta tvoje mikina :3 a drugs♥

    OdpovědětVymazat
  7. máte boží fotky')) u nás dneska svítí slunce, ale zítra zas bude bestak hnusně-_-

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý fotky :). Já se nemůžu dočkat jara, ale to už asi víš, protože mám dojem, že jsem to psala asi tak desetkrát... :D Sněžopršení totálně nesnáším :D.
    A s tím psem ti to hrozně sluší :D.

    OdpovědětVymazat
  9. Všihcni říkají, jak je Pulp Fiction skvělý, ale mě se to moc nelíbilo :P

    OdpovědětVymazat
  10. Počasí ať už mi políbí prdel, je jasno a sněží uuuhhh not bad! :D Opět pohodově strávený den, fotky jsou inspirativní k nějakému výletu, čiší z nich pohoda ;) Fotka se psem pobavila :DD

    OdpovědětVymazat
  11. Úžasný fotky. Tady teď hezky svítí sluníčko, ale je strašná kosa -_-

    OdpovědětVymazat
  12. počasí je magor, to se děje:D
    na Pulp-Fiction bych se mohal mrknout!:)
    super fotky! a karaoke bylo jistě bezva :)))

    OdpovědětVymazat