neděle 31. března 2013

Troublemaker

Přežil bych, kdyby byla ještě zima. Ale aby napadlo na Velikonoce tak metr a něco sněhu? 
Na Vánoce nebylo nic. A hlavně že na Velikonoce musí být nejvíc sněhu co tuto zimu bylo. Odstřelil bych se nejradši. Včera jsem byl fotit Barunku. Tak tady máte nějaké fotky. Nálada zkažená jak nejvíc to jde.
Musím udělat do dneška referát a ještě ani nevím jakou knížku. Asi to vidím tak, že to opíšu vlastními slovy z internetu.
Ségra měla volný byt, tak jsem zase hlídal psa. Nečekaně mamka od Barči dovolila, že tam může spát se mnou. Tak jsme si udělali takovou usínací pohodu.

         
                            





19 komentářů:

  1. ta druhá fotka je hodně dobrá!

    OdpovědětVymazat
  2. Druhá a poslední ^^ ;)
    Slečna má krásný šaty.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, taky už mi sníh leze naprosto všudy. Uh, do plynu s ním -_-"
    a ty fotky! :O opět něco dokonalýho! ^^

    OdpovědětVymazat
  4. fajn fotky a vypadá to, že večer jste si užili:) taky bych brala:(

    OdpovědětVymazat
  5. no s tím počasím mi ani nemluv, hnus.. poslední fotka je bezkonkurenční

    OdpovědětVymazat
  6. ta druhá fotka je skvělá!

    OdpovědětVymazat
  7. Posledni je moc moc super a ty barvičky! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Druhá a poslední fotka - TOP :) a o te zimě mi ani nemluv! Na vánoce jsem byla ráda, když spadla vůbec jedna vločka a když už chci konečně jaro a těším se na něj napadne minimálně 55455 metru sněhu! Je to fakt hnus:/

    OdpovědětVymazat
  9. super fotky!:))
    Taková super romatika v bytě!:)

    OdpovědětVymazat
  10. Markuu.. proč jsou ty fotky tak male? ://

    OdpovědětVymazat
  11. Ja už nemám energiu neustále sa hnevať na pitomý sneh. Fakt. Len dúfam že čoskoro sa to debilné počasie nad nami zľutuje a pošle nám sem trochu slnka a tepla.
    Tie fotky sú super. Najmä ta druhá – hneď by som si zapálila.

    OdpovědětVymazat
  12. slečna má moc pěkné šaty :))
    zima má být až do léta!
    usínací pohody mám ráda :)) a snad jsi referát zvládl

    OdpovědětVymazat
  13. k snehu sa už ani vyjadrovať neoplatí. druhá fotka je mega. <3

    OdpovědětVymazat
  14. Poslední fotka je skvělá, k zimě a k tomu všemu už se vyjadřovat nemusím, je to tu všude nade mnou... :) :D

    http://sillyopinions.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat