sobota 16. března 2013

Wilda,Muffins,Red bull snuff and I.

Tak jsem dal na vaše rady a muffiny jsem si udělal. Byly Dokonalé. Dneska náš měli navštívit moje ségra s přítelem. Což udělali, ale přivedli s sebou nečekaného hosta. Kámošovi hlídají to nejdokonalejší stěně na světě. Je to francouzský buldoček. Rozhodl jsem se, že to bude můj budoucí pes až budu mít svoje bydlení.
Dneska nemám žádné plány. Možná půjdu s někým k večeru. Sice je sníh, ale svítí sluníčko a to moji náladu alespon trochu spravilo. Zítra si uděláme s Nyny takový výlet až do Štramberka. Má zrvadlovku Nikon D3100 tak doufám, že jí vezme. Dneska u nás spí bábrle (babička). Takže to vidím na večer na notebooku u filmu a pizzy. Máte taky špatnou náladu z toho, že jste ještě minulý týden chodili v mikině a tedka musíte zase na sebe vzít šálek a zimní boty? 
Nasčuchanou:*









                                                    

27 komentářů:

  1. Ty muffiny vypadají úžasně! Podle jakého receptu si je dělal? U nás není sníh,ale jenom taková námraza..Sluníčko svítí.:)) A já jsem letos teda v mikině ještě nikam nešla :D sem zmrzlina.. to bych nepřežila. Ten pejsek je krásnej :33

    OdpovědětVymazat
  2. Štveš ma, najprv odfotíč muffin, potom psa (krochká ako prasiatko? táto rasa totiž krochká...teda tí psy, ktorých poznám), samé pekné objekty (to iba ja forím mračnáxD či?). Ts. xD
    A o pizzi ani nehovor.
    Vždy mi ju niekto zožerie.
    Ľúto? Nie, u nás je furt kosa. Ešte v škole si zmysleli, že prestanú kúriť čiže víkend je hotový dáreček.

    OdpovědětVymazat
  3. mmm muffinkyyyy! :3
    jinak kámoška taky teď koupila redbulla, hah:D

    OdpovědětVymazat
  4. Red bull je nejlepší:33:D A jinak jsem to koupil v práškovém provedení v penny:) Byl totiž americký týden:D Chrochtá no:D A prdí moc:DDDD

    OdpovědětVymazat
  5. Také malé...a prdí?! :D (kokos, ale pes keď si uvalí, to stojí za to *potom prečo je potrebná plynová maska*

    OdpovědětVymazat
  6. máš boží oko a to štěně je ultraroztomilé :3
    mám bohužel stejné plány na večer :p

    OdpovědětVymazat
  7. ježiiš')) ten buldoček je úžasnej:3

    OdpovědětVymazat
  8. Ty máš co říkat mě o fetce:** Jinak děkuju:))

    OdpovědětVymazat
  9. V pondělí to bude na "mikinku" - má být zase deset. Třikrát sláva a zajíme to muffinem :) Víš, jak je zdravé plakat? Nedávno jsem četl článek, že výchova mužů k tomu, že nebrečí, poškozuje jejich oči, protože je mají málo "vlhké" a zakrňují jim slzné kanálky! Takže....

    OdpovědětVymazat
  10. Takze muźi! Brecte jak to jenom jde -__- :D

    OdpovědětVymazat
  11. aaa, ten buldoček je megarozkošnej :3 Ta poslední fotka nejlepší ;)

    http://sillyopinions.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Taky budu brečet - chci můj sen, chci buldočka!

    OdpovědětVymazat
  13. Buldočka chci taky. Jsou děsně roztomilý.
    Miluju večerní procházky s foťákem. Nejlíp sama. Člověk může přemýšlet a u toho fotit občas i zajímavý fotky. Chci léto a teplý dlouhý letní večery.

    OdpovědětVymazat
  14. Pejsek je dokonalý!! :)))
    Mňam muffiny♥

    OdpovědětVymazat
  15. milujem tieto psy .
    muffiny vyzerajú super :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jů, to je takový bobík maličký. Štěňátka jsou velmi roztomilá, teda téměř všechna mláďátka jsou roztomilá. A muffiny polité čokoládou bych si dala.

    OdpovědětVymazat
  17. Jé! Měl jsi toho pejska čornout! Proti němu ten můj vypadá jak smeták :D.
    Někde jsme četla že jeden chlap každé ráno uronil slzu vděčnosti za svůj život..ale já to radši praktikovat nebudu :D a proč jsi plakal ty?

    OdpovědětVymazat
  18. Kvůli snupáku:D neberte to nějak vážně že jsem smutný:D myslel jsem že vám to dojde:D

    OdpovědětVymazat
  19. Nejrozkošnější psík :3
    Takový kámoš by se mi šiknul :)

    Ty mufiiny, ahhhh

    OdpovědětVymazat
  20. nejroztomilejší psíček:)) máš hrozně hezký kukadla:)♥ hej nás prostě furt chumelí:/:D na nic:D

    OdpovědětVymazat
  21. Tak jako dělat chutě umíš dobře, to se musí nechat :DDD Ten gif mě zabil :DDDD tabáček umí velmi dobře protáhnout dutiny, to znám velmi důvěrně :DD a ještě k tomu redbullák, ten je zabiják :D Asi měním názor na buldočky, to štěně je brutálně roztomilé :D

    OdpovědětVymazat
  22. Jejda ten pes je bezvadný!!! :D :D Zvlášť na poslení fotce.

    OdpovědětVymazat
  23. Jeeeeee fr. buldoček, ten je prostě krásný, je dost podobný tomu co má přítel:D je to ten nejvíc roztomilej psík:)

    OdpovědětVymazat