pondělí 22. dubna 2013

aicvnaoidncviosdvo

Nejlepší vínekd v mém životě asi. Víkend strávený u Nyny. Tak sešla se náš tam parta a opékali jsme. Však to znáte. Nyny mě ostříhala. Říkala že už stříhala hodně lidí , ale po tom strašném výsledkus e přiznala že nidky neměla strojek v ruce. Chtěl jsem zkrátit jenom zadek a boky. Ale skončilo to tím, že v zadu a na bocích to mám skoro holé a na vrchu mám tak jeden centimetr -__-. Když nemyslím na to, tak jsem si víkend opravdu užil. Dneska byli příjmací zkoušky. Asi zkončím v Duře nebo tak. Všichni tam jednou zkončí si myslím:D A jak vám dopadly? A nebo, ti kteří to udělali - měli jsem velkou trému?:D

                                                    




22 komentářů:

  1. Přijímačky mi dopadly hodně špatně. Zítra mám přijímačky na druhou školu, tak se šprtám radši :D

    OdpovědětVymazat
  2. máš to punkový
    a na druhé fotce ti to sekne :))

    OdpovědětVymazat
  3. Díky tomu, že jsi Ty dělal přijímačky, jsme my, staří štramáci, zůstali doma. Dík ! Taky jsem se byl ostříhat ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to fajnový;)
    No přijímačky dělám zítra a trému enmám..pokusím se to dát z fleku:D

    OdpovědětVymazat
  5. ale aspoň sa priznala,aj keď neskoro :D no aj tak to máš dobré :)

    OdpovědětVymazat
  6. Náhodou to máš super! Já jsem na vlasy hroznej uchyl.. nikdy bych nikoho nenechala je stříhat (kromě mamky :D). Vím,že mě neznáš,ale dneska se mi o tobě zdálo o.O :DDD vůbec nechápu proč.. ale potkala jsem tě v nějakém obchoďáku v Brně.::D tak jsem jenom pozdravila..řekla,že máš supr blog a šla dál :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt?:DDDD To je pěkné:DD Je tzo jako noční můra v Elm Street:3:D

      Vymazat
    2. No zase tak hrozný to nebylo :D náhodou docela fajn. A pobavilo mě to :D ještě ses mi omlouval,že mě neznáš :DD

      Vymazat
  7. podla mna to mas tiez v pohode :)

    OdpovědětVymazat
  8. Konečne chalan v blogosfére.
    A vlasy dorastú, neboj :)

    OdpovědětVymazat
  9. tvoje články jsou strašně pozitivní a vůbec, strašně dobře se čtou :3 a neboj, vlasy dorostou :3

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se tedy přijímačky docela povedly, i přesto, že jsem se skoro jako jediná ze třídy na ně nepřipravovala ani jeden jedinej zatracenej den ^^ Trému jsem vůbec neměla, naopak, celkem mě to bavilo :D A vlasy máš fajn ;)

    http://sillyopinions.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní4/27/2013

    jen ze zvědavosti.. jsi na kluky?.)

    OdpovědětVymazat
  12. Změna je život, i co se hairstyle-u týče :D takže musím uznat, že to vypadá dobře ;D strávit jakkoli velkou část života s přáteli je nesmírně důležité a patří to mezi nejlepší chvíle. ;) Předpokládám, že přijímačky si zvládl. Já se dostal, takže se musí dostat každý :D Tréma byla, je to mrcha nevypočítavá :D

    OdpovědětVymazat
  13. super fotky))
    nech si to na plešku, ta je nejlepší:D

    OdpovědětVymazat
  14. Mohl si dopadnou ještě hůř.
    Můj kamarád, který si nevšimnul, že má špatně nastavený strojek a vepředu si vyholil kousek skoro až na holo.
    Týden chodil s rukou přibitou k hlavě. :D

    OdpovědětVymazat
  15. Nepřipadá mi to špatný a vlasy dorostou. ;) :D Pěkný fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Je strašně super, že "blogujou" i kluci :)
    Jsi nejspíš průkopník... ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Ale je více klučičích blogu:D

      Vymazat
    2. Tak to budu muset pořádně prozkoumat ;))
      Děkuji moc za follow ;))

      Vymazat