středa 3. dubna 2013

doubleganger

Tady máte pár docela starách gifů. Uvažovali jste o tom že budete mít dvojče? Můj sen -___-


                           




11 komentářů:

  1. ta se psem je úžasná! :DD
    ale jinak jsou super všechny;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám dvojče. Ve druháku k nám přešla jedna holka, sedla si ke mně do lavice a po měsíci jsme zjistili, že jsme se narodili ve stejný rok, měsíc i den. Jsme dvojčata ^_^

    OdpovědětVymazat
  3. ty se slečnou jsou boží
    PS: chudák psík:(

    OdpovědětVymazat
  4. GIfy jsou super!:D ten hafan je úplně fajný:) hej o tom jsem taky docela dost často přemýšlela, myslím o tom dvojčeti a nejsem si jistá, jestli bych ho chtěla:D ale může to být fájn:D

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasný gify a skvělej pes :D :D.

    OdpovědětVymazat
  6. hehe:D hlavně že máš nadpis špatně:D:D:D:D:D:D:D:D:* ne, promiň, vím že za to můžu já:D

    OdpovědětVymazat
  7. Můžeš za všechno -___-:DDD

    OdpovědětVymazat
  8. ježiš tak teď jsem se fakt od srdce zasmála. S tím pejskem - nejlepší :D

    My Little World By Lori De Vaga

    OdpovědětVymazat
  9. ten prví uplně zbožňuju! hahah :DD

    OdpovědětVymazat