neděle 14. dubna 2013

The Boogie

Spaní u ségry dopadlo skvěle. V pátek jsem byl s nyny, tak jsme nafotili pár fotek.
Konečně začlo jaro. V předchozích článcích jsem psal jak mě **** že je na jaro zima. Tak musím napsat dneska že konečně slunko a já chodil v triku. A jsem konečně v dobré náladě. Chce se mi pořád chodit ven.
Příští týden jedu do ostravy si koupit nějaké normální kratasy a ne ty co připomínají plavky. Ještě mít peníze. Mamka přispěje. A jak si vy užíváte jara?
Tak se mějte:)

                                  



(moje tvorba:DD)

10 komentářů:

  1. jóó, to teplo je skvělý!!
    jinak jako vždy super fotky, ta 3D je krutá! :)

    OdpovědětVymazat
  2. fotky jsou skvěléé!
    jo a je super že je konečně teplo už bylo na čase!!

    OdpovědětVymazat
  3. oh god! :D. tá posledná! tá je bombová! :D.
    a zvyšok ako vždy, tiež úžasný!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. SUper fotky!:))
    Joo, už je teplo, taky jsem chodila v tričku, taky podle toho vypadám :DD NAchlazená! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jeee do te naše smogové Ostravy jedeš jo?:-D do nové karolíny? tež bych se měla jet podívat po nějakých jarních věcech...nic nemám

    OdpovědětVymazat
  6. v dobré náladě, tak to je super!:)

    OdpovědětVymazat
  7. jojo, počasí je skvělé, nějak jsme vynechali jaro a už je léto:D boží fotky:3

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý fotky! :)

    http://sillyopinions.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Já konečně utěšuji svou závislost na ledové tříšti, takže paráda :DDD Opět pohodové fotky ;D a nemůžu to říct jinak, ale kurva ten gif mě dostal :DDDDD

    OdpovědětVymazat