čtvrtek 11. dubna 2013

Waiting All Night

Tento týden jsem vůbec nefotil, takže tady dám pár starách fotek, které už byli na blogu,ale někteří je třeba neviděli. V neděli si uděláme s Evičkou kurz focení číslo dvě, at se ještě naučím pár důležitých věcí s fotákem. V sobotu má ségra zase volný byt takže opět party hard:D
Strašně jsem si oblíbil klip ZDE. Mohli z toho udělat i nějaký film. Dost dojemný klip.
Ve škole už je to pohoda, všichni se učí na příjmačky, takže učitelé se rozhodli že nás nechají se učit, takže žádné písemky a zkoušesní. YEAAAAH 
Jinak bych vám chtěl doporučit film "The Runaways". Je to dost stará film. Ale je podle dívčí kapely. Je to dost zajímavé. Hrajou tam moje dvě oblíbené herečky, takže ještě zajímavější. TAKOVÁ UPOUTÁVKA
Tak se mějte:)



                                                                                      





14 komentářů:

  1. Děláš něco jiného, než že jsi před, na a nebo po párty? =D A na ten film kouknu minimálně na csfd.cz a až zkouknu všechny doporučené, vrhnu se na něj =)

    OdpovědětVymazat
  2. evička na poslední fotce vypadá jak totální kretén:D ať žijí krátké vlasy!

    OdpovědětVymazat
  3. The Runaways som videla je to úžasný film :) inak super fotky ;) to gifko je inak tiež fakt podarené :D

    OdpovědětVymazat
  4. na té druhé seš k sežrání :3 :D

    OdpovědětVymazat
  5. Můžeš mi napsat prosím na mail ? Něco bych potřeboval - kuba.skrivanek@gmail.com

    PS. : Už je to na mikinu ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsme ti napsal:) Jooo dnes konečně v mikině:3

      Vymazat
  6. Super fotky:))
    To se máte:)) U nás nikoho nezajímá, že máme přijímačky. Všichni po nás chtějí testy, kontrolky...fůů:D

    OdpovědětVymazat
  7. Ta animace je prostě pecka. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý fotky :D. Ráda se na tebe koukám, fakt že jo :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ty fotky :3 Bože taky se s nima už schovej, vždycky jsou úžasný :D :O

    OdpovědětVymazat
  10. tyjo ,první klučičí blog co vidím!
    jsem nový follower:)

    OdpovědětVymazat
  11. Když člověk směřuje k tobě na blog, má vždycky jistotu, že se hodí do pohody :D Psal jsem to už několikrát, ale píšu to znova - strašně se mi líbí tvůj styl focení, má to charakter! Závidím ti situaci ve škole, u nás to frčí pořád stejně, jen matikářka a třídní sdílejí náš interest vůči přijímačkám :D Klip má nějaký příběh, což mi přijde důležité, takže se mi líbí, to nemůžu popřít ;)

    OdpovědětVymazat