středa 1. května 2013

Arbeit Macht Frei

Myslel jsem, že výlet do Osvětimi bude více emocionální. Mohl by být, kdyby jsme tam měli lepšího průvodce. Ten náš stál fakt za .... Ale Muselo to tam být pro ně opravdu otřesné.
Včera jsem spal u Nyny. Grilovali jsme. Taková ta večerní pohoda u ohně.
Snažil jsem se ty fotky upravit tak, aby vypadali jako z té doby, doufám že se mi to povedlo.

                                         




9 komentářů:

  1. Tam bych se taky chtěla jednou podívat!!! TEĎ nás se školou čeká akorát terezín. A upravit se ti povedly!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bylo to hódně drsný. Stačilo mě, když jsme se ve škole koukali na Šedou zónu:/ Děs!

    OdpovědětVymazat
  3. mě stačí ty fotky... chudáci
    a grilovačka byla určo super!

    OdpovědětVymazat
  4. fotky jsou boží, ta první nejvíc!

    OdpovědětVymazat
  5. proč máš ty fotky vždycky tak boží? :O jsou dokonale upravený.

    a taky bych brala grilovačku :3

    OdpovědětVymazat
  6. Ty fotky jsou skvělý, vážně. My tam jedem na exkurzi až na konci června, tak jsem zvědavá. Už z filmu nebo jen z fotek mi naskakuje husí kůže :/

    http://sillyopinions.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky bomba, rozhodně se povedly! :)

    OdpovědětVymazat
  8. čágo, jsi nominováný na Liebster Award:)♥ podívej se mi na blog http://spectrum-of-infinity.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Ty fotky se ti vážně povedli ;) na mě by to teda bylo dost depresivní,asi.
    Jo a nemáš v zásobě nějak dobrej film? :D

    OdpovědětVymazat