sobota 18. května 2013

I was wrong

Jsem po dlouhé době nemocný. Ale konečně se to začíná vracet do normálu a začínám se citit dobře.
Připravování na polonézu,  nejlepší akademii, a celkově konec devítky. Prošvihl jsem kvůli nemoci výlet. V pondělí se fotíme tak to jdu do školy i kdybych měl 42. Nemohl jsem fotit takže tady máte pár starších kousků fotek:)
Nasčuchanou:3

                                        




11 komentářů:

  1. první fotka je fakt užasná:DDDDDDDDDDDDDDDD tu neměl nikdo vidět!!!

    OdpovědětVymazat
  2. tak ať seš brzo uplně oukej! ;) a konec devítky si užij co nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásný fotky)) nám výlet zrušili:DD

    OdpovědětVymazat
  4. Momentálně s tebou soucítím, protože někdy chytnu záchvat kašle, že by mi životní tuberák mohl závidět, co dokážu :DD
    Přípravu na konec devítky taky zažívám.. ovšem náš třídní kolektiv je natolik zborcen, že se snad ani na ničem lidském nedohodneme :P
    Jak jinak, z fotek srší naprosto luxusní atmosféra, takže zase mám o něco lepší den :D

    OdpovědětVymazat
  5. První fotka je úžasná!:))
    My na výlet jedeme až v červu a taky chystáme na akademii...

    OdpovědětVymazat
  6. První dvě fotky jsou naprosto boží! :D :))

    OdpovědětVymazat
  7. Zatracená nemoc, takhle kvůli ní prošvihnout devítkový výlet :(
    Brzo se nám uzdav :))

    OdpovědětVymazat