pátek 17. ledna 2014

Stash/Alex / Gastro Junior Brno 2014

Tento článek je o mém výletě do Brna. Jel jsem tam na výstaviště. Přesněji do pavilonu F :D Jelikož chodím na hotelovou školu tak jsem se tam musel podívat. Ale, taky je věnovaný Stash/Alex, která v Brně bydlí. A já jsem jí zapomněl zkontaktovat že tam jedu protože jsem měl dost práce. Přijeli jsme tam v 10. Učitelky nám řekli že mají hodně práce, tak ať jsme tady na stejném místě ve 4 odpoledne. Ale tak doufám že tě aspoň tenhle článek potěší :D :) Tady máte pár fotek které jsem nafotil z výstaviště až skoro u konce protože většinu času jsem strávil na vaňkovce. (nákupní centrum). Mějte se :)




2 komentáře:

  1. Waw! Niečo podobné by som si raz pozrela. Tie fotografie sú úžasné. Hlavne tieto posledné. Hneď by som si niečo dala :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty poslední jsou výstavní punče. Škoda že nedávali ochutnávky :D taky jsem si chtěl dát :D

    OdpovědětVymazat