úterý 1. března 2016

SICK

Jak už jsem v minulém článků psal, jsem nemocný. Dnešek byl asi jediný za ten týden co ležím něčím zajímavý. Šel jsem ráno s kamarádkou k doktorce a pak jsme celé dopoledne a odpoledne proseděli u filmů s pocitem,že venku sněží a z ostatních lidí jsou asi jen velké rampouchy. Ten pocit, když jdete spát a venku je tak 15 stupňů  a probudíte se v závěji sněhu. Jinak na fotkách uvidíte mojí úchylku na focení oka (opět), pak něco s mojí sbírky do černé knihovny :D a fotky z dnešního dne.
Jinak! Doporučuji film Mary a Max!
Včera mě chytla trocha té nostalgické nálady tak jsem si udělal popcorn a díval se na sněhurku a sedm trpaslíků. Do teď jsem upřímně nevěděl, že ta pohádka je tak moc stará. 1937 , to už je nějaká doba.
Mějte se

                             
photoshooting







  • OSCAR 2016!!

1 komentář: