středa 2. března 2016

SMOOTHIE FOREVER

Znáte smoothie? Obvykle bych se na takovou otázku neptal, ale poslední dobou zjišťuji, že málokdo ví, co to smoothie vůbec je. Tady je taková krátká definice - Smoothie je rozmixované ovoce ale v hustější formě nebo podobě.
Recept na smoothie je velice jednoduchý. Vyberete si své nejoblíbenější druhy ovoce, nakrájíte je na střední kousky, hodíte do mixéru, přidáte cca 1dcl vody, džusu nebo bílého jogurtu (může být i ovocný), nebo mléko. DNES JSEM SE ROZHODL SI SMOOTHIE UDĚLAT!
Vybral jsem si jahody,banán, mango a pomerančový džus Granini. (podle mě asi nejlepší džus). Ještě Pfanner. Jaké máte vy zkušenosti s tímhle nápojem? Chutná?

Mějte se


                                     



4 komentáře:

  1. to zdravé ovoce si dáváš před nebo po cigáru ? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jahoda, banán, zázvor + čerstvá šťáva z pomeranče - one of my all time favs! :D Btw, když se tak dívám kolem, nezvažuješ zkusit uměleckou výšku se zaměřením na grafiku a animaci? Myslím, nebo spíš vím, že by se o tvoje nápady a schopnosti doslova poprali! :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěl jsem zkusit střední uměleckou, ale nakonec z toho sešlo.. o takovém zaměření jsem upřímně nikdy neuvažoval :D Ale díky za tip!

    OdpovědětVymazat