neděle 19. března 2017

ENGLAND


V Anglii jsem byl poprvé. Můžu vám říct, že i přes to hnusné ******** počasí to bylo super. Letěl jsem tam za sestrou, která tam bydlí. A zjistil jsem, že se dá cestovat dost levně pokud si objednáte letenky tak 2 měsíce předem. Je to sice riziko, které se ale vyplatí za tu cenu podstoupit. Celé dva dny nám tam pršelo a třetí den jak jsem odlétal zpět, tak zrovna začalo být hezky. Říká se že karma je zdarma, ale stejně nevím co jsem komu udělal.
Památky jsem stihl všechny kromě Buckinghamského paláce.. ale to mi nějak zvlášť nevadilo.
Ochutnal jsem spoustu nových věcí.. poznal zase pár nových míst.. co víc si přát.
Pár fotek 

       





7 komentářů:

  1. Fotky jsou pěkné, ráda bych se taky někam podívala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super článok! Napriek tomu, že som bola aj usa na veľa miestach takisto po európe atď.. Anglicko bude vždy srdcovka ♥ kam sa rada vraciam znova a znova! Z toho Buckinghamského paláca si nerob hlavu, o nič si neprišiel :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Chápu, počasí dokáže někdy na***... :) Ale alespoň ses tam podíval a užil si to. :) Také bych hned letěla. Super fotky.
    A odběr oplatím. ;)
    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Anglii jsem měla možnost navštívit jenom jednou a to v osmé třídě se školou, ale někdy bych se tam chtěla vrátit :) to špatné počasí sice není nic moc, ale dá se to vydržet a my tehdy měli štěstí i na docela pěkné počasí :) fotky jsou super!

    OdpovědětVymazat