úterý 21. března 2017

SKIN ON SKIN

Jak se tak dívám na různé stránky, tak každý minimálně jednou napsal co používá na svoji pleť. Samozřejmě nesmím být pozadu :D U mě to bude jednodušší, protože jsem kluk. V minulosti jsem měl problémy s akné a vyzkoušel jsem různé chemické sr**** přípravky, ale nic nepomohlo. Řekl jsem si, že když nepomáhá tahle forma, tak zkusím něco přírodnějšího a uvidím. A světe div se! Pomohlo mi to!  Dohromady používám 3 věci:

1 BAMBUCKÉ MÁSLO - Na tohle jsem narazil díky sestře, která je vegan a takové věci používá. Koupil jsem ho v DM kde stojí něco kolem dvou stovek. Není to nic levného, ale vydrží to docela dlouho. 

2. MED - Až mě překvapuje co obyčejný med všechno obsahuje a jak hlavně pomáhá! Med si dávám každý den jako masku cca 20 minut a pak opláchnu teplou vodou. Domácí mi došel, tak jsem zkusil jeden z DM a nemůžu si stěžovat.

3. ČERNÁ MASKA -  Teď je tenhle výrobek hrozně "in" tak jsem ho vyzkoušel a upřímně musím říct, že to co ukazují na videu se vůbec nepodobá skutečnosti. Alespoň u téhle masky co používám já. Je pravda, že to pleť zjemní a odstraní kousky odumřelé kůže, ale jak tam ukazují že jim to vytáhne snad všechny černé tečky, to u mě nefunguje.

A jak je to u vás? Máte podobné zkušenosti s těmito věcmi?


Pár fotek


                         

Nakonec trochu toho narcismu.

8 komentářů:

  1. Na bambucké máslo jsem se taky už dívala, ale vždy jsem si koupila kokosový olej. Med jako pleťovou masku jsem ještě nezkoušela, ale asi ho v nejbližší době vyzkouším. Jinak co se týká té černé masky, měla jsem podobnou ve vzorečku a taky nic nevytáhla. Pleť byla sice viditelně hezčí a jemnější, ale to je tak asi všechno. Jo a abych nezapomněla, byla skvělá na odstranění jemných chloupků na tváři. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Mě ta černá maska taky nefunguje.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Snažím se to dodržovat, někdy co druhý den :)

      Vymazat
  4. Super už ti vyšiel článok čo si plánoval. "Prekvapivo" ani mne čierna maska nepomáha, evidentne bola len ďalším marketingovým ťahom. Nevadí :-D Používaš len čistý med? Ja ho používam tiež ale miešam ho s banánmi potom sa celkovo lepšie nanáša na pleť :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Používám jenom čistý med, četl jsem že se míchá ještě se skořicí.. ale s banánem to musím určitě zkusit! :) Díky za tip!

      Vymazat
  5. Tak já to mám ještě trochu jednoduší :D Používám pleťovou vodu a krém, protože občas se stane, že je kůže vysušené. A když se mi fakt chce, tak si jednou za čas koupím nějakou masku z DM od balea, upřímně jen jedna jediná maska mi šla sloupnout, mám vždycky problém, že to prostě nejde sloupnout a musím to ve výsledku umýt vodou. A to po hodinovém čekání :D

    OdpovědětVymazat