čtvrtek 23. března 2017

TROCHU SVĚTLA DO ŽIVOTA

Nedávno jsem tak projížděl internet a najednou jsem narazil na jednu věc. Přesný název je " projektor noční oblohy Star Master." Podle té ceny jsem si teda myslel, že se nerozsvítí ani ta žárovka co bude uvnitř, ale z čisté legrace a zvědavosti jsem si tu věc objednal. Musím říct, že lehnout si, pustit si hudbu, jen tak přemýšlet a pozorovat ty světla je dost uklidňující. Napadlo mě, proč tu věc nepoužít na nějaké fotky. A s tímhle výsledkem bych se s vámi rád podělil.
Včera jsem měl chuť podívat se na nějaký starší film a narazil jsem na " Přelet nad kukaččím hnízdem." O tomhle filmu už jsem věděl nějakou dobu, ale dokopal jsem se k němu až teď a troufám si říct, že ho zařadím do seznamu svých nejoblíbenějších!

Pár fotek
↓  

                   



13 komentářů:

  1. Jé, tohle je super! Chtěla jsem si to taky pořídit! :) Pěkné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se to za tu cenu vyplatí.. děkuju :)

      Vymazat
  2. Taky by se mi ten projektor líbil. Věřím, že dokáže navodit skvělou, uklidňující atmosféru. Jinak pěkné fotky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je boží, zvlášť na ty fotky!

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekné foto. Aký máš fotoaparát?
    https://gelfie.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám Olympus E-450 .. už ho mám několik let a stále slouží.. a děkuju :)

      Vymazat
  5. Působí to... mysticky... nevyslovitelně... vážně super fotky :)*
    Se pořád dokopávám k maratonu Formana, jsi mě navnadil. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě to byl fakt obrovský zážitek.. hlavně ten konec! <3 Díky moc :)

      Vymazat
  6. Fotky se světélky jsou parádní. Určitě musejí dělat pěkný efekt :) Film, o kterém se zmiňuješ, už několik let patří k mým oblíbeným filmům. Člověk, který mi film i knížku ukázal, byl můj češtinář na základce. Je to naprosto geniální snímek. Nedivím se, že si jej též zařadíš mezi oblíbené.

    OdpovědětVymazat
  7. To je skvělý! Hlavně na těch fotkách teda ;)

    OdpovědětVymazat