neděle 26. března 2017

WORLD UPSIDE DOWN

Musím se přiznat. Nikdy v životě jsem nebyl na Slovensku. Navštívil jsem už pár zemí, ale místo, které je mi nejblíž  prostě ne. Až do teď!

Celý víkend jsem strávil v Rajeckých Teplicích na takovém hodně odpočinkovém výletě. Byli jsme ubytovaní v hotelu Aphrodite a musím vám říct, že to okolí a celkově je to tam velice pěkné. Byly tam venkovní i vnitřní bazény. Takže i ještě v takovém chladnějším počasí se můžete pohodově koupat venku a relaxovat. 

Tak jsem uvažoval, jaké by to bylo, kdyby věci měly naprosto odlišnou barvu, než mají doteď a nikomu by to nepřišlo divné :D Tak tyhle fotky byly takoví pokusní králíci a myslím, že výsledek není zas tak špatný. Uměli by jste si představit, že by svět už napořád vypadal takhle? Já vím, nejsem normální.



                 


                                           



11 komentářů:

  1. Jéj, takže si náš navštívil :-) tie fotky sú veľmi, skutočne veľmi pekné! Kúsok od Rajeckých máme chatu a vždy sa tam idem rada prejsť do parku pri kúpeľoch, cez leto sa tam požičiavajú aj lodičky je to super relax :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co si víc přát, než mít chatu v tak krásném prostředí. Musí to být super! A děkuju :)

      Vymazat
  2. Zelenomodří lidé se mi nelíbí, ale červená obloha by mohla být hezká! Přesto myslím, že svět je nejkrásnější tak, jak je :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na Slovensku jsou moc pěkná místa. Ti zelení lidé mi připomínají mimozemšťany. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Ta druhá fotka je krutá, připomíná mi chvilku před apokalypsou. :D Náhodou, podobné myšlenky mívám i já - kdyby bylo něco takové, jaké není, ale nám by to přišlo normální... Takže super, že to dokážeš i zobrazit. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem rád, že v tom nejsem sám :D

      Vymazat
  5. Tí zelení ľudia vyzerajú ako príbuzní Shreka :D. Som rada, že sa ti na Slovensku páčilo, ja mám síce Rajecké "za rohom", ale v kúpeľoch som tam ešte nebola :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Mně ta první fotka přišla, jak z Indie, nebo podobné země:D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat