pátek 7. dubna 2017

GRADUATION

S velkou radostí vám oznamuji, že praktická maturita je úspěšně za mnou! Vylosoval jsem si, že budu vařit francouzskou kuchyni. Měl jsem si vybrat sám 4 jídla, které se pak budou podávat na rautu, kde budou naši rodiče, známí, nebo prostě ti, které pozveme. Nakonec jsem si vybral 
-Kozí sýr s brusinkami
-Houbové rizoto
-Mini-hamburgery (vím, že tohle není moc francouzské, ale byla v nich dijonská hořčice! :D)
-Crocqembouche
S těmi hamburgery byla celkem velká práce. Musel jsem upéct vlastní mini housky a dokonce si namlít své mleté maso. To maso se mi zdálo už přehnané, ale nakonec jsem to všechno zvládl.
Všem chutnalo, dokonce ke mě lidi chodili a ptali se na recept :D
Se třídou jsme  konečně pracovali jako tým. Výsledek už můžete posoudit vy :)
Mějte se!


                   










11 komentářů:

  1. Vypadá to i zní moc pěkně. Gratuluji k úspěšnému složení a přeji, ať zvládneš i tu další důležitou část :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju! Tyjo hned bych Vám to tam šla vyjíst, vypadá to moc dobře. A držím palce u písemných a ústních. Maturovala jsem loni a žádný strachy nejsou potřeba, sama jsem se celou maturitou prosmála. (Vím, přesně to jsou ty řeči, který nikdo v týhle chvíli nechce slyšet, ale tak, musela jsem)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji, alespoń teď máš o trochu stresu méně.:) Jinak jídlo vypadá úžasně.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Moc gratuluji, hned bych si tě objednala domů :) Hamburgy vypadají famozně!

    OdpovědětVymazat
  5. Přemýšlím, co si uvařím na oběd (co nejjednodušší a nejrychlejší) a ty na mě s tímto! :DD ... Gratuluju! :) Boží fotky, super jídla a mám hlad... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejhorší je, že jsem se toho jídla nemohl ani dotknout a nezbývalo mi nic, než se jen hladově koukat :D Děkuju! :)

      Vymazat
    2. Tak to máš utrpení přímo dvojité. :D

      Vymazat
  6. Gratuluju! :) a mám hlad, díky! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všem tady dělám chutě :D děkuju :)

      Vymazat
  7. Tie hambeurgre vyzerajú fantasticky 👌 by si mohol aj recept pridať

    OdpovědětVymazat