úterý 11. dubna 2017

HAILSTORM

Včera u nás bylo neskutečně škaredé počasí. Pršelo, byla bouřka a zima. Nejvíc mi na tomhle počasí vadí asi ta zima. Nevyšel jsem celý den z baráku. Kromě školy samozřejmě, ale nejraději bych nešel ani tam. Když je venku takové hnusné počasí, tak si většinou pustím nějaký seriál (teď se dívám na "ztraceni". Je to z roku 2004 a hrálo to i v televizi. Znáte ho?) nebo si čtu knížku (ne do povinné četby, protože tam jsou všechny knihy nudné :D), dám si kávu nebo čaj a jen tak se válím v posteli. Někdy takové počasí není na škodu. Alespoň si člověk odpočine. Z toho mojeho "super" dne jsem se snažil natočit nějaké gify. Nezdá se to, ale zachytit na video blesk je celkem těžké. V gifu se mi třeba polovina ani nezobrazila. A co vy děláte v takovém počasí?

Dnes jsem psal maturitní slohovou práci. Vybral jsem si sci-fi vyprávění "EXISTENCE LIDSTVA V OHROŽENÍ". Snad to dopadne dobře. Ale mám z toho celkem dobrý pocit. To je asi hlavní.

Mějte se!


                           





6 komentářů:

  1. hezký gify, kafe ? myslíš to kakao s cukrem ?! :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to rozpustná káva :P Turka nemůžu, je na mě moc silný :D

      Vymazat
  2. Dobré gify! :)
    A slohovka určitě dobře dopadne, já mám zase ráda, když je i "hnusně" :D, ale nesmí to být moc dlouho... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy to není na škodu to je pravda :D

      Vymazat
  3. O zachycení blesku se snažím už několik let a pořád ne a ne ho vyfotit. :-D Alespoň tobě se to povedlo.:) Jinak pokud máš dobrý pocit ze slohu, tak jsi ho spíš napsal.:) Dobrý pocit znamená hodně.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat