středa 19. dubna 2017

ROXY

Před pár dny jsem se byl projít s kamarádkou a jejím psem. To bylo ještě celkem hezky. Ale teď? Jestli tohle je jarní počasí tak já už nevím. Ráno se probudím a všude sníh. Všichni řeší globální oteplování a já řeším, jestli si dát jednu, nebo dvě mikiny. 
Spolužačka dělá "avonlejdy", tak jsem si vybral na vyzkoušení dva produkty. Clearskin čistící gel, a masku s kyselinou salicylovou. Moc dlouho je nemám, takže nemůžu udělat nějaké zhodnocení, ale po pár použitích jsem spokojený. Objednal jsem si to hlavně kvůli nízké ceně. Jedna tuba mě vyšla na 60 korun. Dole vám zanechám nějaké fotky na prohlédnutí. Pokud chcete o těchto maskách vědět více, tak mi napište, nebo i na youtube jsou podrobnější videa.
Asi jediné pozitivum na tomhle počasí je, že se mi vůbec nechce chodit ven, tak se alespoň dokopu k učení. 

Mějte se!



                     
                                         
                                         
                                         
                           
                                         

5 komentářů:

  1. Na učení je tohle počasí opravdu ideální. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. U nás v Bratislave dnes nasnežilo, načo som vôbec ale vôbec nebola pripravená a prišla v koženke a len s otvorenými ústami sledovala sneh na cestách. Ten clearskin mám ten nočný a mám ho celkom rada. Na noc pleť ukľudní a ráno je fresh.
    PS super fotky!!!

    Taly Rare

    OdpovědětVymazat
  3. Já nepřemýšlím nad mikinami, ale spíše svetry.:) Jinak máš dobrý, že se dokopeš alespoň k učení, to mě moc nejde:D A pejsek je hezký.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. What wonderful pictures!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpovědětVymazat