sobota 1. dubna 2017

SUNSET

Hrozně rád chodím do přírody a pozoruji západ slunce. Může vytvořit tolik odlišných kombinací barev. Vždycky je to jiné. A to je na tom to krásné. Včera jsme se byli s kamarádkou projít do Štramberka a právě fotit u západu slunce a pak nějaké ty večerní fotky. O víkendu se bohužel musím učit, protože už mi to trochu přerůstá přes hlavu a nevím co dřív. Ale zase si říkám, že ještě pár měsíců a mám pokoj. 

Mám takový plán na prázdniny a to odjet do Prahy. Dostal jsem tam totiž nabídku pracovat v restauraci Palffy Palac, kde jsem dělal i minulé prázdniny. Myslím, že taková příležitost se neodmítá a musím to prostě alespoň zkusit! Dole vám nechám fotku té restaurace, aby jsme zhruba měli představu. Je to tam moc pěkné.

Mějte se!



                                   



9 komentářů:

  1. Taky mám ráda západ slunce a restaurace vypadá luxusně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Také miluji západy, jsou nádherné, krásně to máš nafocené.:)
    Jinak gratuluji k práci v restauraci.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Ty fotky jsou boží ♥ ... zbožňuju západ slunce, ale snad ještě víc ten východ - který člověk nevídá tak často.

    OdpovědětVymazat
  4. Milujem západu slnka, je to krásny pocit byť ich svedkom :) A tá práca vyzerá super, gratulujem :)

    OdpovědětVymazat