úterý 25. dubna 2017

VŠUDE SAMÉ OVCE

Jelikož se počasí dalo alespoň trochu do normálu, rozhodl jsem se, že se projdu na skokanské můstky ve Frenštátě pod Radhoštěm. Cestou tam jsem potkal krásný retro opuštěný hotel. Bohužel jsem neviděl dovnitř, protože okna byly moc vysoko. Ale mám rád takové ty staré budovy co mají nějakou tu minulost. Ale nejvíc mě překvapil statek, který není nějak chráněný, jen nízkým plotem, takže máte krásný rozhled. Ale nejvíc jsem se zaměřil na ovce! Nevím proč, ale přijdou mi hrozně vtipné. Jestli se u nějaké fotky alespoň trochu nepousmějete tak já nevím.
Jinak výlet je to krásný! Před několika měsíci tam udělali naučnou stezku která vede korunami stromů a je asi nejlepší pro malé děti. Je to udělané takovou zábavnou formou.
Nebudu to nějak protahovat.. 

Mějte se!




                       



5 komentářů:

  1. Taky mám velmi ráda staré, opuštěné budovy. Jinak ovce jsou fajn. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Lovely photos!
    www.recklessdiary.ru

    OdpovědětVymazat
  3. Ty ovce mají trošku takové "tupé" pohledy, jiný výraz mě pro to nenapadá. :D

    OdpovědětVymazat