úterý 23. května 2017

IMPROVIZACE

Omlouvám se, že jsem dlouho na blog nic nenapsal, ale mám pro to celkem dobrou výmluvu (učení na maturitu), která je mimochodem úspěšně za mnou! Pocity se opravdu nedají vyjádřit slovy. Hlavní je, že už do sebe nemusím cpát další ( pro mě) zbytečné blbosti. Ale mám tu taky špatnou zprávu - pokazil se mi foťák. Nevím jestli je to přímo tím, a nebo mám špatný USB kabel. Fotí úplně normálně, ale na co to je, když mi nejdou fotky přesunout do počítače. Ne! Ani počítačem to není. Zkoušel jsem tak 4. Zkusím v co nejbližší době zajít do nějaké opravny. Uvidíme co se bude dát dělat.Uvažoval jsem co sem dát za fotky, jestli nějaké staré, které tady ještě nebyly a nebo nekvalitní z telefonu. Nebudu kazit vaše oči a zvolím tu první možnost. Jsou to fotky z Egypta.



                       









             

5 komentářů:

  1. Skvelé fotografie. Páči sa mi ten svet pod hlasinou a ťava, ako na nej kontrastujú tie farebné deky s prostredím a jej srsťou. Pekné ;)

    LM

    OdpovědětVymazat
  2. Ta prva fotka je super, inak gratulujem k maturite :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  3. Fantastic photos!
    www.recklessdiary.ru

    OdpovědětVymazat