čtvrtek 8. června 2017

MINIMALISM2

Tak! Vyžebral jsem dalších pár fotek, které se mi upřímně líbí více než ty první. Nakonec jdeme fotit ještě v sobotu, protože těch fotek prý není dost. Fotili jsme celé dopoledne a nafotili tak 200 fotek a pořád to prostě není dost! Ne že by mi to nějak vadilo. Celkem mě bavilo si hrát na modela :D 
V pondělí jsem byl  trhat zub moudrosti a i když je čtvrtek, tak to mám pořád napuchlé a celkem mě to i bolí. Jaké vy máte zkušenosti s trháním zubu? Já si upřímně myslím že každý na to reaguje jinak a každému se to hlavně jinou dobu hojí. Ale všichni si musíme přiznat že to není vůbec příjemná věc.
Mějte se!


                 

1 komentář:

  1. Jo jsou o kraped lepší než ty předtím, nebo spíš se mi více líbí.:) Mně zub ještě netrhali a doufám, že se tomu ještě hezkou dobu vyhnu. :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat