úterý 13. června 2017

PHOTOSESSION OBSESSION

Už se pomalu připravuji na cestu do Prahy. Mám z toho trochu smíšené pocity. Samozřejmě jsem rád, že se mi naskytla taková příležitost. Taky ale mám strach jak to všechno bude probíhat. Ale to mám vždycky před nějakou větší životní událostí. Před pár dny proběhla další a taky poslední "photosession" pro závěrečnou školní práci od mojí kamarádky.Nevím jestli to je tím foťákem, ale ty fotky se mi skutečně moc líbí! Posuďte sami!

BTW za 2 dny vychází další (druhé) album od mé velice oblíbené umělkyně LORDE. Sice jsem si už asi před měsícem předobjednal CD, ale uvažuju že si to ten den stáhnu taky na iTunes. <3
Mějte se!


              









6 komentářů:

  1. Za tyto fotky tleskám!

    OdpovědětVymazat
  2. Great post and amazing photos, really liked ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpovědětVymazat
  3. Opět skvělé fotky:) Co v Praze? :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nabídli mi tam praci :) Jinak všem moc děkuji!

      Vymazat
  4. So cool outfits! I love it!
    Fantastic photos!
    www.recklessdiary.ru

    OdpovědětVymazat