pátek 7. července 2017

NEW APARTMENT

Než jsme přijeli do Prahy, tak jsme vůbec nevěděli jak náš byt bude vypadat. Věděli jsme jen, že to budou dvě místností s koupelnou. Nakonec jsme byli příjemně překvapeni. Čekali jsme to teda ohodně menší. Článek píšu až teď, protože jsme do dneška neměli internet. Po týdnu  už jsme se zabydleli a neplánujeme se vrátit ječště dlouho. Jak se říká.. v Praze je draze, ale blaze. V zaměstnání se mi líbí a snad mi to teda vydrží. Ještě jenou vám to tady napíšu. Pracuji v Palffy Paláci na Malé Straně. Je to blízko Karlového mostu. Bydlení máme tramvají ani ne 15 minut, a hned vedle mám svojí banku, potraviny, lékárnu, polikliniku a prostě všechno co je potřebné. Takže můžu říct, že nakonec to teda vyšlo skvěle. Nemáme z oken skoro žádný výhled, ale to je možná dobře, protože ráno a večer je tady alespoň klid a neslyšíte nic. Na fotkách chybí ještě postel a skříně, ale to není podle mě tak důležité. Co na to říkáte? Mě se to upřímně líbí, že je to v takovém starším stylu. Byt máme kompletně zařízený.
Pár fotek.

                        






2 komentáře:

  1. Já teď sháním nový gauč. Vypadá to fajn :)

    OdpovědětVymazat
  2. Byt je moc hezký, taky by se mi tam líbilo. A tu Prahu ti závidím, je tam nádherně. :-)

    OdpovědětVymazat